Dejt -idéer i Göteborg?
En lagom avspänd dejt i Göteborg vardag efter kl. fem, vad hittar man på?
Hjälp!
En lagom avspänd dejt i Göteborg vardag efter kl. fem, vad hittar man på?
Hjälp!
biljardpalatset
sitter på nån av uteplatserna längs avenyn eller vasastan
Ja.. jag skulle nog sätta mig någonstans i Linné eller på avenyn.
Eller slottskogen.. det är väl alltid trevligt hehe
En promenad inne på Liseberg. Där man kan äta lite glass, eller dricka en öl. Spela på hjulen, eller köra en femkamp. Titta på folk, eller åka pariser hjulet ihop.
Kan inte bli mer perfekt. Men det e ju vad jag tycker i och för sig.
På första dejten gjorde de avenyn, nu behövs lite mer action?
Dra till rockbaren då?
Åk ut till Långedrag och fika, eller ta en räkmacka på Heaven 23, Gothia Towers
jag tror att de är för "gamla" för Rockbaren och Heaven 23 känns för piffigt. Gu vilken svårtillfredställd kompis jag är, jag ska ju inte ens på dejten själv!!!
Vadå för gamla för rockbaren? Man blir aldrig för gammal för rock
Nej.. men vad är de för typer då? Verkar vara ena svåra och tillfredställa ja. haha
Hehehe. Nog är de rockers i själ och hjärta, speciellt damen i sällskapet men när man fyllt 30 känns man en smula gammal för rockbaren..? I af sist vi var där för några år sedan, vi var överlägset äldst i lokalen.
Men musik är bra annars, det intresset delar de. Fast clubba är ju inte så roligt när man är på dejt, inte nr 2 iaf, de ska ju ha möjlighet att lära känna varandra. *funderar vidare och hoppat att tipset med stort T kommer snart*
Hehe nej absolut inte.. typ alla jag känner och umgås med är runt 30, över 30.. och dom hänger där. Fast det kanske är ångest, jag vet inte
Nej, jag kommer då inte på någon mer idé
Kan dom inte bara åka hem då?! Haha =)
Hoppas du kommer på något!!
Nevada:
Hahaha! Ja vem vet vad de pysslar med nu. Dejten är idag nämligen
Tack för att du försökte hjälpa till
Ahh, härligt.. hoppas dom har det kul då :) skriv gärna imorn och berätta vad dom gjorde. Tror jag behöver tips själv haha :) Ifall att... man vet ju aldrig när det dyker upp någon