Vart finns Pippi Långstrump saker?
Hej.. Min dotter är helt tokig i pippi så
nu när hon ska få ett syskon tänkte jag köpa henne en ny dagis väska: En Pippi Långstrump ryggsäck. Någon som vet vart dessa finns? Tack på förhand!
Hej.. Min dotter är helt tokig i pippi så
nu när hon ska få ett syskon tänkte jag köpa henne en ny dagis väska: En Pippi Långstrump ryggsäck. Någon som vet vart dessa finns? Tack på förhand!
åhléns har ju massor med pippi, skulle förvåna om dom inte hade ryggsäckar =)
Tradera kan du kolla på, finns folk som säljer helt nya grejer med. Har sett Pippigrejer i en webshop men jag minns inte var...ska se om jag hittar tillbaka dit...
jag har även sett en del pippi-saker på COOP(gamla OBS)
Ja, åhlens har fått in riktigt fina!
Sorry, läste inte så noga. Jag missade att det var väskor det gällde. Pippikläder avsåg jag.
Tror att jag måste åka en sväng till Åhlens å kolla.. Eftersom dom har pippitema tydligen så borde de kanske finnas någon väska?! Andra förslag?
Puffar lite
På www.kidzshop.se finns det både pippikläder och lite grejor vet ej om det finns någon väska?
Lycka till
På Barnens hus köpte vi våran Pippi ryggsäck.
ryggsäcken har dom på BR, toys r us och citygross
puffar upp lite
Hej köpte min på www.lekmer.se dom hade 2 modeler då och litte anra pippi saker lycka till
söker du på pippi hittar du allt som dom säljer med pippi
Misha... Tusen tack.. Hittar jag ingen när jag åker till Gävle i morgon så blir det en beställning dit... TAck för hjälpen
Du kan beställa från Astrid Lindgrens Värld.
Vi köpte en Pippi ryggsäck när vi var där. Jättenöjda!!
astridlindgren.jetshop.se/
okptr: Hur stor var den ryggsäcken? Står ju inga mått det är det som är synd Men beställer nog en sån ändå!