• Kickan83

Vart finns Pippi Långstrump saker?

Hej.. Min dotter är helt tokig i pippi så
    nu när hon ska få ett syskon tänkte jag köpa henne en ny dagis väska: En Pippi Långstrump ryggsäck. Någon som vet vart dessa finns? Tack på förhand!

• Svar på tråden Vart finns Pippi Långstrump saker?
  • ludicrous

åhléns har ju massor med pippi, skulle förvåna om dom inte hade ryggsäckar =)

• Dino78

Tradera kan du kolla på, finns folk som säljer helt nya grejer med. Har sett Pippigrejer i en webshop men jag minns inte var...ska se om jag hittar tillbaka dit...

DIF i själ och hjärta
  • Uncia

jag har även sett en del pippi-saker på COOP(gamla OBS)

• Irres mamma

Ja, åhlens har fått in riktigt fina!

• Irres mamma

Sorry, läste inte så noga. Jag missade att det var väskor det gällde. Pippikläder avsåg jag.

• Kickan83

Tror att jag måste åka en sväng till Åhlens å kolla.. Eftersom dom har pippitema tydligen så borde de kanske finnas någon väska?! Andra förslag?

• snusans mamma

På Barnens hus köpte vi våran Pippi ryggsäck.

• mammatillpojkar

ryggsäcken har dom på BR, toys r us och citygross

• Misha

söker du på pippi hittar du allt som dom säljer med pippi

• Kickan83

Misha... Tusen tack.. Hittar jag ingen när jag åker till Gävle i morgon så blir det en beställning dit... TAck för hjälpen

• Kickan83

okptr: Hur stor var den ryggsäcken? Står ju inga mått det är det som är synd Men beställer nog en sån ändå!

• okptr
    Kickan83 skrev 2007-08-22 16:11:46 följande:
    okptr: Hur stor var den ryggsäcken? Står ju inga mått det är det som är synd Men beställer nog en sån ändå!
    Den är ca 25x30 cm. En "normal" storlek.
    Hon hade en liten ryggsäck till dagis förrut, men det börjar bli lite ont om plats för extrakläder nu när de växer. Hon är 3 år.
Svar på tråden Vart finns Pippi Långstrump saker?