• trekottar

stortån domnat, ms?

jag är helt nojjig, sen några dagar sen, snart en vecka så har ovansidan på vänster stortå domnat bort!! Känns som en tandläkarbedövning på en yta ungefär så stort som en enkrona....vad kan det vara!!!???? Några förslag? Ska ringa och få en tid imorgon.
    Har kollat symtom på google och det första som kom upp var MS!!!!

• Svar på tråden stortån domnat, ms?
  • Serendipity

Sådär har jag också haft det, för hmmm... 10 år sedan? Jag hade gått i ganska trånga sandaler, och tån var domnad på ovan/utsidan i nära 4 veckor. Sedan kom känseln tillbaka! Jag hade rymligare skor under de veckorna dock

Sedan drabbades en av mina kompisar av samma sak förra året! Hon var nog också av med känseln i ett par veckor!!

• Fru Gustavsson

Jag hade stickningar och kli under fotsulorna ett tag, googlade och fick upp HIV. Självklart ska du söka dig till vården för detta eftersom du oroar dig, men bara så du inte rusar iväg helt i tankarna pga googleresultatet

Älskade Aiden föddes 061122. Välkommen du finaste!♥
  • trekottar

ja det är klart att man blir lite nojjig när man googlar och alla symptom nog stämmer in om jag känner efter.....:)
    kan vara trånga skor också om jag tänker efter....ringer vårdcentralen imorgon!!

• Sencha

Jag hade något likartat för en del år sedan, men då berodde det på att jag hade skurit mig på havstulpaner när jag badade.

Svar på tråden stortån domnat, ms?