Vad är gravitamin?
Hej
Jag undrar vad gravitamin är för ngt? Hur det fungerar? Vore glad för svar efter 2 st missfall.
Hej
Jag undrar vad gravitamin är för ngt? Hur det fungerar? Vore glad för svar efter 2 st missfall.
Ett vitamintiskott för gravida och andra kvinnor...
Jag äter det då vi försöker med ivf!
det är en slags multivitamin med massa olika innehåll som är bra för kroppen... innehåller alla bra vitaminer dvs. Den är till för folk som planerar barn och som är gravida har jag för mig att det står på förpackningen.
Jag började äta gravitamin efter jag oturligt nog fått två tidiga missfall...och efter jag börjat äta dom så tog det bara två månader så blev Josefine till i magen och stannade tiden ut...
Önskar er lycka till!
Kan inte skriva i natt...menade att hon stannade i magen tiden ut...
Var hittar man dessa vitaminer? Vad heter de mer exakt?
På babyornot hem sida köpte jag dom...eller billiga tester...
Heter GraVitamin.
Läste om Gravitamin nu...det är ju tydligen Folsyra i dessa, jag äter Folsyra-tillskott från apoteket- ska jag sluta med em om jag börjar med Gravitamin? Det är väl inte så bra att överdosera Folsyra precis? hur gör ni andra?
Jag åt inget extra Folsyra, min barnmorska sa att det inte behövdes eftersom alla viktiga vitaminer finns i GraVitamin...tog med mig asken och visade henne vad dom innehöll och åt dom under hela graviditeten med hon rekomenderade det.
Det är nog inte så bra att överdosera tror jag...
Gravitamin finns oftast i hälsokostaffärer ..och eventuellt på apoteket..
Stort tack för alla svar. äter folsyra, kanske ska man prova gravitamin? Tack så mycket!!