• Nikhita

Gratis antivirus online? Hjälp!

Det verkar som att jag har fått virus eller trojan på datorn.
    Snälla tipsa mig om ankelt gratis AVP online innan nåt händer..
    Har massor av bilder på datorn utan backup!

• Svar på tråden Gratis antivirus online? Hjälp!
  • c0ol

föressten så har inte avast någon online scanning, och jag vill ha en edit funktion i forumet.

• Nikhita

Nej Google är inte nere...!?

men jag har sökt på en massa program, de scannar datorn och hittar virus men kan inte ta bort det.

Ska testa era länkar. Tack så mycket

*panik*

• Nikhita

Usch det verkar vara kört.. Klickade på en länk och kund einte ens scanna. Något stoppar datorn.. Lika bra att formatera datorn?

Tur är att jag suttit nu ikväll och bränt alla bilde rpå min dotter till skivor *phuu*

• Nikhita

Ajdå! Elakt virus! Går inte att dowloada avp online alls!

Har forskat lite snabbt nu på nätet Den heter "yasmin"?
    Tydligen ska man kunna ta bort den i felskäkert läge, men man är ju inget datasnille. Vi får se hur det går, kanske får ringa nån.

Tack för alla svar!

• c0ol

om den som gjort viruset gjort sitt jobb så spärrar han så att du inte kan ladda ner och installera antivirus program, har du någon länk till hur du ska ta bort viruset så posta den här så kan vi kanske hjälpa

• Nikhita

Jag har kanske fått bort viruset nu, men det känns som att det var för enkelt. Lyckades få bort några filer och då kunde jag kasta hela mappen med viruset i och nu tycks viruset vara borta.

Ska prova och se om jag kan köra en virusscanning online nu.

• Frodoo

Kör F-secure online, den plockar bort dom med.. annars installera avg då det borde gå nu om viruset är borta..

Svar på tråden Gratis antivirus online? Hjälp!