• Anonym

Kan man vara ihop med en ful kille?

Jag gillar denna killens insida och vi passar ihop. Han är rolig och vi har mycket gemensamt. Vi trivs bra i varandras sällskap och det är väldigt avslappnat. Men, han ser helt enkelt inte bra ut...! Och då menar jag verkligen att han INTE ser bra ut!! Kan jag bortse från det? Någon av er som varit ihop med en ful kille någon gång?

• Svar på tråden Kan man vara ihop med en ful kille?
  • Anonym

japp, det går. och till råga på allt kommer du kanske tillome med tiden tycka att det finns något vackert i hans utseende!!
    den man älskar brukar ju bli den vackraste man vet;)

• Birgitta2

Japp, jag har varit med en sån kille i min ungdom. Han var urful... men det lustiga är att varenda tjej i min bekantskapskrets rände efter honom. Han var läcker, rolig, intelligent och urmysig. Men gud så ful. Tyvärr tog det slut, han valde en annan så småningom. Och han hade verkligen tjejer att välja mellan.

• Lola Jämtland

Låter väldigt ytligt det där.

Om du gillar hans personlighet o allt annat klaffar så spelar väl utsidan mindre roll?

//Blir det nånsin våran tur.....
  • MissOsbourne

Det är klart du kan!Förutsatt att du är attraherad av honom förstås för om du änker "usch vad ful han är" när ni hånglar kan det nog bli lite jobbigt...*hehe*

• Anonym

Ärligt talat, det kanske låter som en klyscha. men utsidan har ingen betydelse i det långa loppet.. Det är inte ansiktet å kroppen du ska älska i resten av livet, det kommer ändå förändras å bli skrynkligt... *s* Mn du måste juh ändå va bekväm med honom... det funkar juh kanske inte så bra om du äcklas av honom men riktigt så illa lät det inte att vara.. man kan lära sej att tycka nån är snygg... det växer liksom in.. hoppas det funkar...kram

• Anonym

Ni har rätt... Det är ju såklart insidan som räknas.

• Anonym (jag)

Ja det är möjligt att vara ihop med någon som är ful.

Men när den stora förälskelsen lagt sej och man 10 år senare inte är det minsta attraherad längre.

Då funkar INTE "han är ju snäll" när man ska knulla.

Då ångrar man sej med största sannolikhet att man inte tog någon som va riktigt snygg!

Och troligtvis avtar lågan till den bilda grad att man bryter förhållandet.

Om du inte ser nåt "snyggt" i han så kommer du med säkerhet att börja tycker att han är ful och ganska äcklig efter ett tag.

Svar på tråden Kan man vara ihop med en ful kille?