crescent edge
Ni som har crescent edge, berätta allt om den! Hur är den i terräng och snö? Och vad betyder justerbart framhjul via joystick?
Ni som har crescent edge, berätta allt om den! Hur är den i terräng och snö? Och vad betyder justerbart framhjul via joystick?
puffar
en kompis har den till sin bebbe:)
justera hjulet via joystick menas att du har en liten spak vid sidan av handtagen som gör att du antingen har hjulet rörligt eller i låst läge..
på motysatt sida så har du samma knapp o med den så låser du o låser upp bromsen:))
snygg men en dyr vagn.. dom har gett ca 9000:- inkl tillbehören
Har planer att köpa en Crescent City om vi får bra rabatt så maken jobbar i den koncernen De kom ut på svenska marknaden för knappt ett halvår sedan så vi lär nog få vänta med svar ang. snö...
Skulle vilja ha en Edge oxå men dels är de så dyra och sen är den jobbigare att fälla ihop och klämma in i min lilla Peugeot 207....
9000:- !??
Crescent edge (3 hjulingen) Kostar KOMPLETT med liggdel
6495:- köper man till regnskydd kostar det 320:- , samt skötväska
595:- totalt blir det 6495+320+595 = 7410kr
e ju dryga 1500 kronor i från 9000 ju..
Mvh Fred Almighty
Jag hadn edge som jag lämnade tillbaka. Den gick sönder på plastdetaljerna och var helt skev. Bromsen gick ibland i närjag gick osv......Vagnen är ju det snyggaste jag sett men funkar den inte så är ju det oväsentligt!!