Posten har slarvat bort mitt paket!!!
Beställde en parfym från strawberrynet.com för två veckor sedan, som en födelsedagspresent från min sambo & son till mig. I fredags fick jag en avi från posten att mitt paket var framme så senare den dagen knallade jag dit för att hämta dit. Väl där så hade mitt paket tydligen inte kommit dit utan till ett annat serviceställe så jag skulle återkomma på måndagen.
Igår gick jag återigen dit men då var det problem återigen, den här gången hade inte paketet ens kommit fram samma morgon och de visste heller inte vart paketet var. De ringde runder en bra stund för att försöka få fram paketet men utan resultat. Jag lämnade mitt namn och telefonnummer så att de kunde kontakta mig dagen efter (läs idag).
Idag ringer personen från utlämningsstället och berättar att chefen på posten inte förstår vart paketet tagit vägen, brevbäraren vet heller inte var det är. Tydligen så går det som stort brev så det går heller inte att spåra. Jag ska nu vänta några dagar innan jag ska reklamera det. Jag frågade henne om de nu aktivt kommer att söka efter paketet på posten men på henne lät det som om så inte är fallet utan kommer paketet fram på egen hand så hör de av sig.
Så nu ska jag sitta här och vänta i några dagar och kommer inget fram så har jag bränt 350:- på absolut ingenting??!? Jag blir så j*vla arg på posten att de inte kan sortera posten rätt, det är ju inte så att mitt paket är det enda som kommer bort!
Någon mer som drabbats? Fick ni någon ersättning för paketet?