• Gulla

GP's symaskiner och barnvagnar i Kumla?

Hittade deras hemsida och såg bl.a. att de säljer babyskydd med återköpsgaranti, vilket ju låter väldigt bra.

Ska nog ta en tur dit här i dagarna. Är det någon som handlat där och som vill dela med sig av erfarenheter?

www.gp-barn.se/

• Svar på tråden GP's symaskiner och barnvagnar i Kumla?
  • Strumpan 78

Jag har inte handlat där, men vet andra som har gjort.
    De är i alla fall mycket billigare på barnvagnar än vad affärerna i Örebro är. Allt jag vet!

• Jiiipppiii

Vi köpte bilstol där och lite annat också, bra priser och mycket bra hjälp. Jag var där bara för att titta i våras och fick massor med broschyrer och ett bonuskort på 7%. Vet fler som handlat där och är nöjda, billigare än affärerna i Örebro på det mesta...

• Gulla

Aha! Vi planerar in en tur nu idag, blir spännande att kika. Tack för synpunkterna.

• Gulla

Grrr... efter många om och men kom vi fram till GP:s, med det fanns ingen lokal där what so ever! Måste ha lagts ner eller flyttat Och ingenting stod på deras hemsida eller hitta.se, enligt de siterna så skulle den finnas kvar. Trist!

• Jiiipppiii

Låter konstigt, det är inte länge sen vi åkte förbi och då var de kvar... Kan du inte porva ringa, de kanske har flyttat. Jag har inte sett nåt i tidningen om utförsäljning pga flytt eller så... Stenevägen???

• Strumpan 78

Affären lär i alla fall inte vara nerlagd, den har ju funnits ganska länge! Min kompis beställde en barnvagn där nyligen som de inte har hämtat än!

• Tjomi

Dom har flytta finns mittemot Hydro ca.500meter in mot centrum från gamla stället

• Gulla

Jaha där ser man. Vad typiskt, då var vi ju ändå så nära... får försöka ta en ny tur nån dag då. Tack för infon Tjomi!

• Livsglöd

Vi har beställt vagn därifrån. Det är ju lite billigare än affärerna i örebro. Jag har dock bekanta som köpte vagn därifrån som var det var problem med och då var de inte speciellt samarbetsvilliga. Men om allt funkar så är de nog toppen eftersom de är lite billigare.

• Gulla

Jag håller tummarna för att allt går bra Livsglöd

Nu har vi varit där och fick med oss en acta graco logico S hem för 1570 kr samt återköpsgaranti, känns bra!

Svar på tråden GP's symaskiner och barnvagnar i Kumla?