• Svar på tråden Är lilla Madeleine McCann död?
  • muulin

det står ju inte att hon är död, utan dom misstänker att det kan vara så

• VärstaGrymmaTjejen

Ja jag vet, men att de funnit blodspår är ju inte ett gott tecken, och sen stod det att polisen är förtegna om detaljer så jag tänkte att andra här som jag vet följer fallet Madeleine genom att läsa på andra utländska sidor kanske vet något mer.

There are two kinds of people,those who likes me,and those who can go to hell
  • muulin

okej! hemsk historia allting =/

• SystraMi

Jag tror faktiskt att hon är död. Läste för flera år sen om ett annat fall där mamman var psykiskt sjuk och dödade ett eller två av sina barn och låtsades att det var olyckor för att få uppmärksamhet... Känns som att det kan vara ngt liknande med det här.

• flugsvamp
    SystraMi skrev 2007-08-08 17:16:36 följande:
    Jag tror faktiskt att hon är död. Läste för flera år sen om ett annat fall där mamman var psykiskt sjuk och dödade ett eller två av sina barn och låtsades att det var olyckor för att få uppmärksamhet... Känns som att det kan vara ngt liknande med det här.
    Det är ju precis så det är , mamman eller pappan experimenterade med henne tror jag helt klart eftersom båda är/läst medicin m.m. mamman ser ju rätt psyk sjuk ut..
    My Baby
  • flugsvamp

Breaking News!! Portugal police says: Madeleine Might Be Dead!! Breaking News!!

Well lets Face it!

My Baby
  • SandraDeee
    050916 skrev 2007-08-11 11:14:29 följande:
    Det är ju precis så det är , mamman eller pappan experimenterade med henne tror jag helt klart eftersom båda är/läst medicin m.m. mamman ser ju rätt psyk sjuk ut..
    expreminterade?hur då?menas med vad? usch...
  • flugsvamp
    SandraDeee skrev 2007-08-11 17:26:09 följande:
    expreminterade?hur då?menas med vad?usch...
    En del som läst till doktor elelr läst medicin , kanju få en massa skumma ideer som att testa en massa olika meciciner på sina barn så de blir sjuka o det är för uppmärksaheten av doiktorer o media de gör det, jag tror att madde alldrig blev kidnappad utan allt gjordes för att få uppmärksamhet!
    My Baby
  • msAmber

neeej fyy, hon ser inte alls psyksjuk ut, hon ser bara nedstämd å ledsen ut....kanske ngt apatiskt......fullkomligt normalt...

konstig spekulation det där med prover...bara för att dom är läkare.....låter ytterst osannolikt....

• flugsvamp
    msAmber skrev 2007-08-12 00:14:34 följande:
    neeej fyy, hon ser inte alls psyksjuk ut, hon ser bara nedstämd å ledsen ut....kanske ngt apatiskt......fullkomligt normalt...konstig spekulation det där med prover...bara för att dom är läkare.....låter ytterst osannolikt....
    Det har ju hänt förr det där med mediciner m.m. så ja det är inte alls osannolikt.. Men hon ser ju inte normal ut iaf*
    My Baby
Svar på tråden Är lilla Madeleine McCann död?