Jo, jäklar... D tog skruv! Jag "tog sats" och pratade med honom. Han hade ingen aning att jag hade sådana funderingar. Han trodde att jag "bara" var inne i en svacka och att det snart skulle gå över, så han "tänkte vänta ut mig". Jag sa precis som det var, bla att min sexlust var väck 100% och så ställde jag ett ultimatum: Antingen pratar vi igenom ALLA funderingar, som vi BÅDA har eller så går vi och pratar med tex familjerådgivningen. Han blev så snopen att jag "talade" klarspråk, så han började att prata med mig meddetsamma! Nu e vi eniga om att båda har kommunikationsvårigheter, MEN att vi SKA ta tag i det minsta problem meddetsamma, INNAN det blir ett så stort problem som det blev nu. Han trodde aldrig att jag hade tänkt tanken på att lämna honom. Jag rekommenderar verkligen att bara sätta sig ner vid köksbordet, mittemot varandra, och PRATA! När man väl började att kommunicera så blev ALLT så mycket lättare! Det har blivit som en nytändning för oss. Det kanske låter konstigt, men jag blev nykär i min sambo efter detta samtal! Nu lever livet igen. Tack snälla för alla som skrivit på "min tråd".