Kort inne-frisyr
Vilken frisyr ska man ha om man ska vara modern nu ?kort frisyr alltså
Vilken frisyr ska man ha om man ska vara modern nu ?kort frisyr alltså
victoria beckham pagen, kort page med kortare bak än fram (tycker personligen den är tråkig då så många skaffat exakt samma frisyr)
Den kan inte jag ha eftersom jag har för kort fram ....har uppklippt & det korta räcker bara till öronen
Den här, den är fin. Men riktigt kort.
www.extraallt.com/bilder/michelle2.jpg
www.frisyrer.se/
www.frisyrer.se/
Fina tycker jag
Det ÄR två Olika alltså trots länken
Jag vill gärna ha en tjejig frisyr trots att den är kort. Om nån förstår vad jag svamlar om
i mitt galleri har jag några korta frisyrer...
Här är min korta. Bild i presentationen.
Ska man tro på vad media säger så är det kort, riktigt kort blonderat hår som gäller. Liknande den som var länkad tidigare, men ljusare. Men man behöver nog vara lite modig för att ha det så kort . Tänk Twiggy. Mörka rötter.
Annars är det inne med page med lugg. Breda långa luggar.
Ett + med kort hår är att nacke, hals och nyckelben ( sexigt enligt männen ) framträder, man får en vacker siluett.......
Har man en duktig frisör som klipper en och om man e duktig på att styla frisyren, då kan man få till en riktigt feminin och sexig look.
Jag har mycket kort hår som är klippt för att vara lite spretigt. "luggen" ligger snett i pannan o är superkort den med.
Mycket tufft men mycket kvinnligt.
Har själv haft kort hår som nu är lite mer i pagemodell men jag har redan ledsnat, ska beställa tid i morrn för klippa mig kort.. Frisyren jag har haft är samma som alyssa milanos korta, fast jag är blond.