• Anonym (Millan)

Ärligt nu tjejer, vad tycker ni om oralsex? (tillåtande tråd utan påhopp:))

Den här tråden ska inte vara fylld av påhopp eller ifrågasättande. Alla får tycka vad dom vill, inget är rätt eller fel. Däremot kan det vara intressant att på ett vänligt sätt diskutera varför man tycker som man gör.

Jag har aldrig gillat oralsex, och nu undrar jag lite vad ni tycker. Jag tycker inte det är fel alls om man tycker om det, men för mig känns det helt otänkbart och jag tror aldrig jag skulle komma på att ha det om jag inte visste att det "fanns". Att ge oralsex för mig känns väldigt motbjudande...Jag blir helt enkelt avtänd och ganska äcklad. Lukten, smaken..hela grejen. Att få är okej, men jag tycker det känns ganska dumt och lite ofräscht...
    Det verkar som de flesta man pratar med ser oralsex som en naturlig del av sexet, så är det inte för mig, hur är det för er? Vad gillar ni/inte gillar med det? och kan ni känna er pressade att tycka om det för att man SKA göra det? Gillar ni mer att ge än att få eller tvärtom?

Upp till diskussion och nu gäller vänliga toner och lite humor, tjejer! (Inga otrevliga nedlåtande toner)

• Svar på tråden Ärligt nu tjejer, vad tycker ni om oralsex? (tillåtande tråd utan påhopp:))
  • Anonym (Tjej)

Jag gillar att både ta och ge och tycker det är mysigt.Är mannen ren är det inga problem alls.Utan endel av vårt sexliv.

• Anonym (Jenny)

Ger hellre än tar!

• Anonym (renhet)

Jag gillar att ge min man det, han tvättar sig alltid och är fräsch så det är är inga problem, det är tändande. Däremot kan jag inte alltid tycka om att få, bara när jag är sugen på det.

• Anonym (Millan)

Men även om man är renlig, så e ju könet lite...ja det luktar ju alltid lite o sådär ändå, om man inte duschat exakt innan. Men har ni oralsex även om ni inte duschat precis eller har du inte ont av lite könsdoft om man säger...

Jenny: Gillar du att ge då? Och vad gillar du inte med att få?

• Anonym

Jag brukade tycka om det, men senaste åren har jag börjat tycka det är äckligt att ge..
    Men att få är en helt annan sak.. underbart

• Anonym (mimmi)

Jag älskar att få oralsex men kan och vill bara ge när jag är på humör för det annars känns det motbjudande och äckligt. Min sambo däremot verkar gilla ge så det har verkligen blivit en del av vårt sexliv. Tror inte det går en enda gång vi har sex utan att jag får oralsex. Vi är båda nöjda med hur vi har det För ibland har jag känt att det alltid är han som ger men han säger att han inte har några problem med det och att han är mer än nöjd med vårt sexliv!

• Anonym (Jenny)

Älskar att ge och få min man att njuta. Kan inte riktigt slappna av när jag får, men visst kan det vara skönt

• Anonym (Missy)

Om den är stor och grov är det ok... Annars tappar man bara lusten..

• Anonym (theeeeee)

håller med mimmi fullständigt ..

Svar på tråden Ärligt nu tjejer, vad tycker ni om oralsex? (tillåtande tråd utan påhopp:))