Ärligt nu tjejer, vad tycker ni om oralsex? (tillåtande tråd utan påhopp:))
Den här tråden ska inte vara fylld av påhopp eller ifrågasättande. Alla får tycka vad dom vill, inget är rätt eller fel. Däremot kan det vara intressant att på ett vänligt sätt diskutera varför man tycker som man gör.
Jag har aldrig gillat oralsex, och nu undrar jag lite vad ni tycker. Jag tycker inte det är fel alls om man tycker om det, men för mig känns det helt otänkbart och jag tror aldrig jag skulle komma på att ha det om jag inte visste att det "fanns". Att ge oralsex för mig känns väldigt motbjudande...Jag blir helt enkelt avtänd och ganska äcklad. Lukten, smaken..hela grejen. Att få är okej, men jag tycker det känns ganska dumt och lite ofräscht...
Det verkar som de flesta man pratar med ser oralsex som en naturlig del av sexet, så är det inte för mig, hur är det för er? Vad gillar ni/inte gillar med det? och kan ni känna er pressade att tycka om det för att man SKA göra det? Gillar ni mer att ge än att få eller tvärtom?
Upp till diskussion och nu gäller vänliga toner och lite humor, tjejer! (Inga otrevliga nedlåtande toner)