• Smultron ett

Nån som kan göteborg??.. se hit :-)

var kan man köpa typ små papplådor?
    (att skicka saker i på posten)

• Svar på tråden Nån som kan göteborg??.. se hit :-)
  • Tigertofflan

Ikea? Posten? 

Leo 02 ~ Tim 04 ~ Sam 05
  • Gorkerina

Kanske Panduro? Eller testa Papterie (tror det stavas sa) pa Nya Gatan i 5:an Huset i Nordstan - jattefina presentinpackningar, papper och dylikt!

• Smultron ett

ah. ok. men jag behöver en vanlig brun låda. behöver inte vara så snygg. Men kan inte ta nån glasslåda eler dyligt då den skall vara fri från bilder och reklam...

• sydneygirl

Granit kanske har nåt?

• Smultron ett

granit.. aha! kanske det

mer förslag?

• Smultron ett

men posten har väl bara de där stora blå dyra kartongerna?

• skogsmor

clas olsson, åhlens,

får jag frågavarför det inte får vara några bilder på? Kan du inte måla englass eller sko kartong med vanlig hobbyfärg, sprayfärg eller klä kartongen i enfärgat papper?

• Thursday

Hur stor ska den vara då? Den vanliga kartongen är 520x320x123 mm
    enligt postens hemsida och kostar 29 spänn. Inte något rån direkt...

• Smultron ett

den ska rymma 2 små glas
    och skall skickas till en som köper dem och jag vill att det ska se liite proffesionellt ut iallafall och då är inte en glasslåda att föredra

• skogsmor

testa tingstad, ring först o kolla om man som privatperson kan handla där, e inte säker, vi köpte mycket bra saker där till affären jag jobbade i tidigare, finns en liknande affär i mölndal som jag inte kommer ihåg namnet på.

• Smultron ett

de har 25-pack kartonger på tingstad. hehe.. så många tror jag inte jag behöver..

kanske får bli posten iallafall.
    Men tack för tipset om tingstad. kan ju vara bra att veta om jag ska starta företag!

• skogsmor

Tingstad

* Tel. 031 - 707 20 00

Mer information

* Ring oss gratis

Marieholmsg 1-3
    41502 GÖTEBORG

* Hemsida
    * E-post
    * Sök företag i närheten

Vi erbjuder marknadens bredaste sortiment av emballage i alla dess former. Vi är mycket måna om att...

Rubrik: Påsar, bärkassar, säckar

Skriv omdöme
    Karta

* Visa stor karta
    * Vägbeskrivning

• Smultron ett

ah ringde tingstad. och man kunde handla en och en i deras butik. i gbg. men man var tvungen å ha ett företag... hmm..
    men det löser sig. jag känner folk med företag som kan hjälpa mig.

tack så jättemycket!

• skogsmor

hade för mig att det var så. men det går ju att fråga, tänkte att det bara var till företagare men kunde köpa utan moms. Har hörtalas om ett ställe i stan (kommer inte ihåg namn eller var) som harpacka mterial i förstahand för butiker men att man som privatperson kan köpa men då med moms o lite högrepris. Tur att det löser sig.

Svar på tråden Nån som kan göteborg??.. se hit :-)