Finns det fler i min ålder som känner sig äldre än vad ni är?
Jag söker liksinniga. Personer som är runt min egen ålder (23) eller ja även om du är äldre är du självklart välkommen.
Jag har varit med om så jäkla mycket i mitt liv att jag känner mig flera år äldre än mina vänner, när jag umgås med andra i samma ålder känner mig mig alltid mer som deras äldre kloka syrra än deras kompis. Jag märker ofta att jag lättare kan känna mig nära en person på 30+ än en person runt min egen ålder.
Detta är inget som är pga att jag fött barn som alla deräkt säger "man mognar flera år osv" i mitt fall kände jag mig som en gammal kärring redan som 15 :-/ . Jag vill träffa fler som är som mig. Fler med livserfarenheter som gör sig äldre än man är. Och då menar jag inte standard repliker som "jag söp varje dag från 14 års ålder" , utan riktiga saker som aneroxia, död inom närmaste familjen, alkoholiserade föräldrar, misshandlade av sina föräldrar osv.
Min pappa dog i en bilolycka när jag var 9 år det fick mig att växa som person väldigt mycket, detta gjorde mig till en person som var utanför jämt då jag hade erfarenhet av en "vuxen" sak. Jag har även mer saker som fått mig att växa upp den tuffa vägen.
Finns det fler som jag? Jag vill träffa liksinnade.
Kanske ska tillägga att jag har en son på snart 3 år. Började vänta honom när jag var 19.