• Anonym (orolig)

Gul vätska från navel??

Det är lite genant att skriva om för jag känner mig så ofräsh. Men sedan jag kan minnas har jag (som kommit och gått) haft gulaktiga "flytningar" från naveln. Det är precis som om naveln går rätt in i magen, att den inte växt ihop. Den här gula flytningen luktar illa, det kommer inte mkt, bara lite. Men efter att inte ha reflekterat över det, så börjar jag bli lite orolig. Man känner sig vääldigt ofräsh... Nån som har nån aning om vad det kan vara? Ville höra mig för här, innan jag ringer till VC.

• Svar på tråden Gul vätska från navel??
  • Anonym

ring vc nuuuuuu..låter skumt!!

• Kollibrin

När min dotter var liten såg hennes navel lite konstig ut och läkte dåligt. Ett tag funderade de på om hon kunde ha något som kalla för ductus....nåonting. Det innebär att tarmen eller urinröret har en liten förbindelse till naveln och att det då kan läcka. Kan det vara något sånt du har haft ända sedan du var liten? Fast det måste vara väldigt lindrigt i så fall eftersom du gått med det så många år. Kolla upp det du, så ordnar det sig säkert.

• decemberflicka

Jag har haft svamp i naveln en gång och det var gult, rann och luktade PYTON.
    Fick tips från vårdcentralen om att tvätta med vatten och tops och sen lägga på lite salva för fotsvamp.

Men du kanske ska ta och gå till vårdcentralen med det, ifall du har det ofta?

Svar på tråden Gul vätska från navel??