• Rättfram

Skulle du vilja tillbringa en hel dag inne i en sexshop?:)

Om man skulle befinna sig inne i en butik med coola sexleksaker en hel dag så skulle man alldeles säkert trivas väldigt bra och känna sig porrig hela tiden, hehe:)För jag tror absolut att man skulle bli pirrig av att se en massa coola grejer som man skulle kunna leka med:)

• Svar på tråden Skulle du vilja tillbringa en hel dag inne i en sexshop?:)
  • common people

Tja, efter en hel dag skulle jag nog känna mig rätt obekväm som den blyga viol jag är. :D

• Empan81

Våran bästa kompis äger stans största sexshop o där får vi va hur mycket vi vill ! Fast hans lager är ännu roligare MASSOR me grejer. Ha ha Vilken fundering du har förresten :D

• Sofia27

Oh ja! Det skulle vara väldigt trevligt

• wellpapp

vadfan ska man göra där en hel dag?
    det är ju inte direkt så man använder sakerna inne i butiken..

tycker det låter långtråkigt

• Luddvar

Nej. Det skulle jag inte.

• Kakan83

Jag hade blivit uttråkad rätt snabbt. Finns ju inte såååå mkt att se. Visst massa oljor och tusen olika modeller på dildos, men man har ju redan sett det mesta.

• Lina1979

Då jag jobbat som försäljare av sexleksaker kan jag säga att det är roligt och spännande i börhjan, men sen tröttnar man.

Loke är mammas lilla mirakel! Tvillingmf 8/8 -07
  • EllBee

Efter en timme eller två hade jag nog blivit ganska trött på att vara där. Jag menar, hur stor kan en sån butik vara?
    GeKås-size eller?

• Rättfram
    Empan81 skrev 2007-08-09 16:28:26 följande:
    Våran bästa kompis äger stans största sexshop o där får vi va hur mycket vi vill ! Fast hans lager är ännu roligare MASSOR me grejer. Ha ha Vilken fundering du har förresten :D
    Hehehe:)
  • TindraMaximus

Jag tycker det räcker med en halv timme i en sexbutik, då hinner man införskaffa det man behöver och är sugen på!

• skuttmilf

Nä fy vad trist; hade hellre tillbringat en heldag i sterilförrådet på urologkliniken, SÄS

Svar på tråden Skulle du vilja tillbringa en hel dag inne i en sexshop?:)