• Gabbesmamma

På måndag ska jag fettsuga mig

Har mått så dåligt av mitt fyrkantiga arsle...Har beställt tid hos Akademikliniken.
    Är dock lite rädd. Nån som vill berätta om sin fettsugning?

• Svar på tråden På måndag ska jag fettsuga mig
  • Snowgirl

Gör inte det! Finns säkrare, lättare och billigare sätt att få bort fettet på, och dessutom så är det garanterat att du får tillbaka fettet igen om du inte ändrar dina matvanor och hur mycket du motionerar.
    Har absolut inget emot skönhetsop annars, men just fettsugning tycker jag är rent lurendrejeri, dessutom så finns det många farliga riskler med det.
    Bara min åsikt.
    Förlåt om jag låter hård och tvär, det var säkert inte detta du var ute efter att höra, men jag blir bara så ledsen när någon utsätter sig för något så onödigt....sorry.
    Önskar dig iaf all lycka till, ska hålla tummarna för dig att allt går bra på måndag och även efteråt.

• Gabbesmamma

Jag är bara desperat, vet att det är mycket pengar, men tro mig jag har försökt i snart 5 år,äter nästan aldrig skräpmat och motionerar mer än många.Tillhör dem som inte går ner av varken stress eller sjukdom, tappar aldrig aptiten...
    Jag är så trött, tror att alla stirrar på min rumpa... Kan inte ha några snygga kläder...
    Hoppas att det går bra...

• Elsans

Jag har själv inte gjort någon fettsugning men om du på riktigt tror att detta kommer att få dig att må bättre så tycker jag absolut att du ska göra det men då efter allvarligt övervägande då en operation alltid innebär en risk. kan tillägga att hur mycket du än går upp i vikt så kommer det inte att sätta sig på rumpan efter en fettsugning då man med en fettsugning tar bort fettcellerna, tillskillnad från då man går ner i vikt själv och fettcellerna blir mindre.

• Gabbesmamma

Tack Åsa, jag tror att Akademikliniken är duktiga. Är frisk för övrigt. Tog precis en bild på "före"-rumpan och blev ännu mer övertygad.

• Taffer

Jag förstår hur du känner dej. Jag vill bli av med min mage, fast jag tror inte fettsugnign hade hjälpt mej efetrsom jag även har mycket överflödig hud, det hade nog bara blivit värre och det är mest hänget som stör.
    Min rumpa har jag aldrig gilalt innan, men nu börjar den se liiite bättre ut.

• Trynträ

Tränar du? Om inte så är det jättebra för att få en fastare rumpa. Och till ett betydligt billigare pris. Det blir många års träning på gymmet för 25 000.

Svar på tråden På måndag ska jag fettsuga mig