• Anonym (hlälp)

Hår på hela kroppen, ta bort?

Alltså vi rakar och vaxar ju både benen och bikinlinjen.

Men jag vet vissa människor som vaxar hela kroppen. Nu sncakar vi tjejer här alltså..

Med övrigt hår så menar jag på magen, armarna, mellan brösten. Vi har ju hår över hela kroppen men vissas syns mer än andras.

Men vad tycker ni om att ta bort sånt hår?

• Svar på tråden Hår på hela kroppen, ta bort?
  • Anonym (big no no)

Nån gång har jag rakat "magen" när jag känt att det sett ut som en raggarsträng. Tycker att det är fruktansvärt fult på tjejer!! Likaså har jag dragit nån gång mellan brösten..men egentligen är det ju onödigt, håret syns ju knappt, så det är mer för att jag ska _känna_ mig fräschare

Däremot skulle jag aldrig raka armarna eller ansiktet!!

• Anonym (hlälp)

okej :) Men om det är nån kille som läser det här också! Vad tycker ni om tjejer där håret syns relativt bra på magen tex?

• Anonym

Ikväll har jag kämppat igen med min hårväxt.Skall till gynekologen i morgon och hon bör ju "hitta hålet" Jag har otroligt kraftig hårväxt över hela kroppen.Rakar i vanligt fall endast bikinilinjen och under armarna.
    Usch va jag är lessen på att ha det så här,det blir ju inte snyggt heller fast man vaxar bort håret,de blir ju kvar svarta prickar och rodnad

• Anonym (hlälp)

aa precis! och liksom..på magen och allt det...det växer ju ut snart! små svarta prickar..inge snyggt..så man kanske bara borde låta det vara? fast jag kommer aldrig sluta "fixa till" min bikinilinje och mina ben

• Anonym

min värsta mardröm är att plötsligt hamna till sjukhus utan att jag hunnit fixa bikinilinjen

• Anonym (hlälp)

dem är vana vid att se människokroppen så det behöver du inte vara orolig över =)

• Anonym (big no no)

Fast på magen blir det ju inte svarta prickar, håret är ju så fint där..iaf är det så på mig..
    Anonym (hlälp) skrev 2007-08-09 20:54:00 följande:

aa precis! och liksom..på magen och allt det...det växer ju ut snart! små svarta prickar..inge snyggt..så man kanske bara borde låta det vara? fast jag kommer aldrig sluta "fixa till" min bikinilinje och mina ben
  • Anonym (hlälp)

Jag har aldrig rakat mig på magen så jag har inte en aning haha

• Anonym (Puman)

Jag ska iväg om en vecka för att permanent bli av med min hårväxt. Diodlaser på bikinilinje och resten oxå... Är så less på rakningen. Skulle aldrig raka annat än underben, musen och under armarna dock. Resten av mitt hår är så ljust och tunnt så det syns ju inte... Men om det skulle göra det så varför inte raka. Iaf om man inte tycker om det.

• Anonym (big no no)

Hihi..men mitt hår på magen blir inte svart när det växer ut, det håller sig tunt och "osynligt"

Anonym (hlälp) skrev 2007-08-09 21:02:17 följande:

Jag har aldrig rakat mig på magen så jag har inte en aning haha
Svar på tråden Hår på hela kroppen, ta bort?