• Mjölk

Mobil som ringer upp sig själv?

Min mobil har ringt upp sig själv vid flera tillfällen nu. När jag svarar är det bara tyst. Spoooky. Kanske bara nåt fel på mobilen men den är ju rätt ny.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-10 11:39:09:
    Nån som har haft samma "upplevelse"?

• Svar på tråden Mobil som ringer upp sig själv?
  • Fröken Inga

Min telefonsvararte ringerr upp siug själv på mobilen. Jobbigt men inte särskilt "spooky" tycker jag

När man är över femton vårar finns inga känslor kvar...
  • Mjölk
    Fröken Inga skrev 2007-08-10 11:51:52 följande:
    Min telefonsvararte ringerr upp siug själv på mobilen. Jobbigt men inte särskilt "spooky" tycker jag
    ??? Menar du att du har missade samtal från din egen mobil då? Då har du nog samma problem som jag då fast du inte hunnit svara så telefonsvararen (i mobilen) tog det.
  • flugsvamp

skumt, har hört att det kan vara andar som gör det.. läskigt juu.. En del har ring to klagat på att jag ringt dom mitt  i natten eller på morgonen från mobilen , men ingen svarat o jag har ju definitivt inte gjrot det

My Baby
  • Mjölk
    050916 skrev 2007-08-10 14:46:26 följande:
    skumt, har hört att det kan vara andar som gör det.. läskigt juu.. En del har ring to klagat på att jag ringt dom mitt  i natten eller på morgonen från mobilen , men ingen svarat o jag har ju definitivt inte gjrot det
    Ja, man vet ju aldrig. Antagligen är det väl nåt fel på telefonen, men jag vill ju utreda alla möjligheter.
  • Charlie Bravo

förmodligen är det bara någon form för lyktgubbe som spelar dig ett spratt. Inget att bry sig om.

• Mjölk
    Charlie Bravo skrev 2007-08-10 14:48:51 följande:
    förmodligen är det bara någon form för lyktgubbe som spelar dig ett spratt. Inget att bry sig om.
    Lyktgubbe???
  • miniminja

min mobil ringer upp sig själv från röstbrevlådan

• Mecii

som filmen one miss call
    deras mobil ringde upp dom och dom fick höra sig själv dö och sen kunde det stå att den typ ringde 12/8 kl. 13.47 men det va den 10/8 12.30 så dom dog sen den 12/8 den tid det stod..ganska cool film..

Svar på tråden Mobil som ringer upp sig själv?