• Viktoria

Hemförsäljning

Jag skulle vilja ha er hjälp! Eftersom jag varit hemma med småbarn över tre år (minstingen fyllde just ett år) så känner jag ett behov att lite börja komma ut och träffa människor och tjäna lite pengar samtidigt. Vi bor på en liten ort där det inte finns så mycket butiker att välja på och urvalet av kläder och saker är rätt begränsat. Vi som bor här far ofta till en större stad och handlar lite mer på samma gång då och det händer kanske en gång/kvartal. Jag skulle alltså vara intresserad av att börja sälja något på home partyn. Jag vill inte sälja Enjo, Tupperware, Lingon & Blåbär eller Me & I eftersom det redan finns flera sådana försäljare här. Har ni några bra förslag på andra företag, iförsta hand kläder, som man kan kontakta för att höra om försäljningsmöjligheter?

Jag hoppas på att få MÅNGA olika förslag så att jag kan välja och vraka

• Svar på tråden Hemförsäljning
  • lönnemåla

Dunnis . barnkläder

Jag har en guds kropp, tyvärr är det Buddas
  • Knyttet88

Kollade in på blingo och la in en beställning direkt. Underbara kläder......

• Viktoria

Tusen tack för tipsen! Nu har jag valt ut några som jag kontaktat så får vi se vart det bär

Om det finns fler förslag och idéer så håller jag fortfarande koll ifall någon skriver.

• barnklädestokig

Hej!
    Jag var på ett party med kameleont design www.kameleontdesign.nu

Vet inte om de söker säljare men du kan ju alltid höra efter.

Svar på tråden Hemförsäljning