• Anonym (Jättekär)

Jag är så kär....men rädd

Min sons pappa och mannen som jag trodde att jag skulle gifta mej med dumpade mej helt oväntat i november-06
    Efter det bröt jag ihop och trodde att jag aldrig, aldrig skulle bli kär igen....

Nu har det hänt...jag är jättekär i en ny och det känns som att det kanske skulle kunna bli något mellan oss...meeen jag är livrädd....har fått förhållande-fobi efter det som hände....
    Kan jag lita på honom?
    Han är ju så gullig, mjuk, försiktig och snäll...känns inte som en person som sviker...men kanske han gör det i allafall?

Ska jag satsa på kärleken?
    Känns ju samtidigt fantastiskt att jag, dumpad, oälskad, tillintetgjord skulle få känna mej älskad och speciell igen...

Känns på något sätt som att ödet förde oss samman, han är så rätt på alla sätt....ååååhhh jag är såååå kär....

• Svar på tråden Jag är så kär....men rädd
  • knasmaija

jag tycker att du ska följa ditt hjärta

• smurfis75

Klart du ska satsa, ni kan ju ta det lungt. Inget som säger att ni måste flytta ihop och gifta er på en gång, ta en dag i taget Lycka till.

Mamma har 2 älsklingar Liam och Texas
  • Anonym (Jättekär)

Tack för era svar!

Nån mer?

• Anonym (!!)

Straffa inte din nya kärlek för något som ditt ex gjort, de är två helt olika personer!!

Kanske han sviker dig? Kanske han och du kommer leva tillsammans livet ut? Kanske du sviker honom?
    Du kommer bara få svar på frågor om er framtid ihop om du vågar satsa på en framtid ihop med honom

• Anonym (Jättekär)

Hmmm...nu vet jag varken ut eller in...han e så blyg så de e inte klokt...kanske han inte gillar mej i allafall...kanske ska skita i honom, men e så himla kääär...suck

• Snuttetrollet

Men är han kär i dig då? Hur länge har ni varit tillsammans då?

• fallen angel

jag tycker att du ska försöka!! jag är halvt i din sits.. iofs så är jag inte med någon men jag har problem med att lita på förhållanden.. men så fort jag träffar någon ska han få en chans.. :D

Svar på tråden Jag är så kär....men rädd