• Anonym (Pinsamt)

Drömmer att jag har sex med min pappa!

Detta är väl inget problem direkt men jag tycekr det är lite småjobbigt!
    Har flera gånger haft drömmar där jag har haft sex med min egen pappa! Drömmer inte om själva akten utan liksom att jag bara är medveten i drömmen att vi har gjort det. och det känns liksom fel i drömmen med.
    Ibland har jag drömt att min sambo ser ut som min pappa.
    Jag brukar även ofta drömma att pappa ligger bredvid mig i sängen och så vaknar jag (sover naken) och har fullt sjå att försöka skyla mig.

Har aldrig haft något konstigt förhållande med min pappa, vi kommer bra överens nu när jag är vuxen (som tonåring hade vi ju våra duster).
    Fattar liksom inte varför jag har dessa drömmar?

Ibland läser man ju att man söker sig till män som är som ens far men min sambo har inga likheter alls med min pappa.
    Och min pappa är ingen läckerbit heller om man sgäer så (skäggig och gråhårig).
    Känns ju lite pinsamt detta.
    Finns det någon som har nån analyhs varför jag drömmer detta? Är det nåt fel på mig?

Kan tillägga att jag drömmer detta kankse 10 gånger om året eller så, att jag får för mig att pappa är i sängen när jag vaknar händer kanske lika många gånger det.

• Svar på tråden Drömmer att jag har sex med min pappa!
  • Anonym

Är du säker att det inte kan vara något från din barndom som du förträngt som kommer upp i dina drömmar nu??

eller så kanske det är så att din kille inte alls är lik din pappa och att det är just därför du drömmer dessa drömmar?

hehe har inget svar alls egentligen på dina fråger, har aldrig hört nå liknande...

• Anonym

kan det kanske ha hänt ngt som du förträngt och som kommer upp i drömmarna nu??

• Anonym (Pinsamt)

Att jag har blivit uytnyttjad menar du? Min moster sa en gång att jag sa som barn något i stil med att det kändes som det kröp saker på mig eller hur hon uttryckte det. Hon var nog rädd att jag blivit utnyttjad kändes det som. Men jag har absolut inga minnen av det. Min pappa drack mycket när jag var liten så jag tror inte att han kunde göra nåt.

• Anonym (3)

Äh, drömmar är (oftast) inget att fästa sig vid. Dom kan bli hur tokiga som helst! Det behöver inte betyda nåt alls det är bara ditt undermedvetna som mixar ihop alla minnen du har i huvet för att sortera in dagens upplevelser i rätt låda

• TheMilky

Har haft likadana drömmar. Nu är visserligen min sambo och min pappa ganska lika i personlighet, men jag tror det är nåt freudisk. Inget att skämmas över, så länge du inte gör verklighet av det :)
    Ens pappa är ju en dotters första förälskelse, eftersom han är den första man hon kommer i kontakt med. Men det är inget konstigt i det, bara biologi. Jag ville gifta mig med min pappa när jag var liten, för jag tyckte så mycket om honom. Så då sa pappa "ja, men då tar jag på mig kostymen så gifter vi oss!" Till saken hör att min pappa JÄMT hade snickarbyxor och flanellskjorta på sig, så när han kom ut i kostym så började jag gråta av chock! Nån hade tagit min myspappa!! :) så det är inget att oroa sig över, men det känns ju konstigt :)

• Anonym

du måste ju inte precis ha blitt sexuellt utnyttjad så.. kan ju ha räckt med att han lagt sig brevid dig på kvällarna när du somnat eller liknande. minnen kan hålla sig gömda måååånga år innan dom vill komma fram igen..eller innan man e mogen för å plocka fram dom igen.

har själv vart med om att ha förträngt minnen som sen kommit upp efetr 10-15 år...

• Anonym (vanligt)

Fast om han drack mycket är det väl egentligen större risk att han gjort något...

Jag har också drömt KONSTIGA saker.
    Har haft sex med en tjejkomis och i drömmen hade hon snopp.
    Ja en jäkla massa sexdrömmar har jag haft. Fattar inte var dom kommer ifrån ?!

• Anonym

dum fråga kanske...men känner du dig attraherad av din pappa efter drömmarna?(DETTA ÄR ABSOLUT INGET PÅHOPP!!!!)

• Anonym (Pinsamt)
    Anonym skrev 2007-08-10 15:58:43 följande:
    dum fråga kanske...men känner du dig attraherad av din pappa efter drömmarna?(DETTA ÄR ABSOLUT INGET PÅHOPP!!!!)
    Nej verkligen inte! Känner mig äcklad i drömmen och sen när jag vaknar undrar jag varför jag i allsin dar drömde det där! Han är så långt ifrån attraktiv man kan komma för mig (tänder inte alls på skägg och han har skägg).
  • Tette86021

hehe vad gulligt (tänkte på det du skrev om gifta sig och myspappa):D

TheMilky skrev 2007-08-10 15:49:55 följande:
    Har haft likadana drömmar. Nu är visserligen min sambo och min pappa ganska lika i personlighet, men jag tror det är nåt freudisk. Inget att skämmas över, så länge du inte gör verklighet av det :)Ens pappa är ju en dotters första förälskelse, eftersom han är den första man hon kommer i kontakt med. Men det är inget konstigt i det, bara biologi. Jag ville gifta mig med min pappa när jag var liten, för jag tyckte så mycket om honom. Så då sa pappa "ja, men då tar jag på mig kostymen så gifter vi oss!" Till saken hör att min pappa JÄMT hade snickarbyxor och flanellskjorta på sig, så när han kom ut i kostym så började jag gråta av chock! Nån hade tagit min myspappa!! :) så det är inget att oroa sig över, men det känns ju konstigt :)
  • Anonym (...)

Anonym (vanligt) skrev 2007-08-10 15:52:44 följande:

Fast om han drack mycket är det väl egentligen större risk att han gjort något...
    Jag tycker att det är en ännu större risk att något hemskt kan ha hänt, om han drack mycket när hon var liten!

Ts, jag säger absoult inte att nåt kan ha hänt dig nu, för alla drömmer vi konstiga drömmar.
    Men tyckte att det var ett konstigt tänkande, av personen ovan.
  • Anonym (ja me)

Äsch, det finns nog nästan ingen jag inte drömt en "sexdröm" om. Min pappa, min bror, min syster, min mamma, min kusin (som är bög), min katt (!), min sambos arbetskamrat....
    Precis som du skriver så är det äckligt i drömmen, man är inte alls upphetsad av det, känner sig bara äcklig och smutsig.
    Men jag har läst att drömmar sällan handlar om just det de handlar, om du förstår vad jag menar, och att det oftare handlar om maktförhållanden, relationer o.s.v.
    Det är jobbigt när det händer men man får försöka förtränga det och vara glad ändå

• Anonym (Pinsamt)

Känns lite bättre nu iaf...trodde nästan jag skulle bli idiotförklarad. Eftersom jag drömmer det så "ofta" blev jag nervig:-/

Svar på tråden Drömmer att jag har sex med min pappa!