• Dino78

    Väckarklocka

    Vad för typ av väckarklocka har du?


    DIF i själ och hjärta
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Väckarklocka
  • Dino78

    Jag har en modernare klassisk som jag har ställd på kl 14 då vi ska upp efter att ha sovit middag. Och så har jag mobilen när jag går upp på morgonen.
    Hade en klockradio förut men den gick för snabbt (försköts en timme i veckan typ) så den är urkopplad nu.


    DIF i själ och hjärta
  • Polgara

    Ingen alls...den minsta (ungen) är en väckarklocka!Flört

  • Silverkatten06

    Jag har en digital klockradio, men nu när jag är mammaledig så fungerar sonen som väckarklocka. Han är ganska punktlig dessutom

  • Kaiserdom

    svarar för sambon... en hämsk skrikande gammal klockradio som har funnits med i drygt 20 år nu! "eeeeeeeehhhhhh-eeeeeeeehhhhhh-eeeeeeeehhhhhh" vrålar den ut! så otroligt stressande!! men sambon tycker den låter fint...

    som extra klocka använder vi min mobil...

  • Smurfan JM

    För flera år sedan hade jag en "gammal" manuell klocka, dock inte en sådan där klassiskt som slår på grejer på ovansidan...

    Men den gick ju bara att ställa på 1 tid, och det var inte praktiskt. Så jag övergick till mobilen, och den använder jag fortfarande.

    Karln använde klockradio tills jag flyttade in och förbjöd den - höll f*n på att få hjärtstillestånd varenda gång den ringde, oavsett om jag var beredd. Hua! Numera är jag hans väckarklocka istället...

  • jenah

    Mobil. Min, med låten Säng, säng, säng. Sova, sova, sova, säng, säng, säng.
    Och sambons med Metallicas S:t Anger...

  • W W

    mobilen och en armbandsklocka (sleeptracker) som känner av när jag är som piggast oc väcker mig då :)

Svar på tråden Väckarklocka