• TroHoppOchKärlek

Vill se flickrum:-)

Vill se barnrum, flickrum!

Flyttar om 3 veckor..och idag ska vi inhandla lite till dotterns rum. Vill gärna ha lite inspiration.

• Svar på tråden Vill se flickrum:-)
  • Anna Paulita

Så här ser det ut i min dotters rum!
  • Trossens mamma

Vad fint. Önskar vi hade eget rum åt Lova. Just nu bor vi ganska litet så.... Hon har bara en egen lekhörna....

Får drömma vidare bara ett bra tag till.

Mamma till Lova och Alvin
  • Anna Paulita
    Trossens mamma skrev 2007-08-11 13:20:24 följande:
    Vad fint. Önskar vi hade eget rum åt Lova. Just nu bor vi ganska litet så.... Hon har bara en egen lekhörna....Får drömma vidare bara ett bra tag till.
    Julia fick ditt eget rum först när hon var 1½ så jag vet hur det är att bo trångt. Men när man sedan får det där extra rummet så är det väldigt kul att fixa till det!
  • Trossens mamma
    Anna Paulita skrev 2007-08-11 13:23:42 följande:
    Julia fick ditt eget rum först när hon var 1½ så jag vet hur det är att bo trångt. Men när man sedan får det där extra rummet så är det väldigt kul att fixa till det!
    förstår det jag får drömma vidare ett tag till å avundas alla fina rum.
    Vi har ju 2 barn och 1 gammalt torp vi bor i men men... finns de hjärterum finns de stjärterum men de är ju skönt å slippa se alla deras grejjer kan jag tänka ligga omkring på andra ställen i huset.

Nu stal jag tråden lite. FÖRLÅT TS
    Mamma till Lova och Alvin
  • TroHoppOchKärlek

Anna Sol: Jätte mysigt rum Min dotter heter också Julia Var har du hittat bokstäverna till dörren?

• Anna Paulita
    TroHoppOchKärlek skrev 2007-08-11 14:38:03 följande:
    Anna Sol: Jätte mysigt rum Min dotter heter också Julia Var har du hittat bokstäverna till dörren?
    Tack! Bokstäverna är inköpta på Åhlens tror jag, hon har fått dem men jag har för mig att jag sett dem på Åhlens iaf.
  • Mi Corazón Belle

Isabelles rum finns i mitt galleri...

♥Mi Corazón Isabelle♥
  • Sockerpinglan

Herregud, alla era hem ser superstylade ut (tjuvkikar självklart på varenda inredningsbild jag kan hitta...)!

Har inte värst bra bilder hos mig, men lite ser man kanske... Fast det är ju sjukt roligt att göra fint hemma, har tvingat maken till att greja lite, så nu har vi börjat få det fint hemma också! Och sommarens projekt är att bygga en sänghimmel åt dottern, har kommit halvvägs, så kolla in i mitt galleri om några veckor så kanske jag hunnit göra färdigt det! Ni vet, det kommer ju så mycket annat emellan, livet och sånt...

mammamammamammamammamammamammamamma....
Svar på tråden Vill se flickrum:-)