• AmandaPitkänen

Ni som har brunt/beige/vitt i vardagsrummet!

Skulle vilja se bilder på erat vardagsrum om det är så att nui har inrett det i typ brunt/beiget/vitt, dvs naturfärger... vi är i full gång på att tapetsera vårat vardagsrum nu med brun/beiga tapeter, men vill gärna få mer inspiration på hur det kan bli sen, vet bara att det ska bli en hel del vitt också

Nån som har bilder att dela med sig av?

• Svar på tråden Ni som har brunt/beige/vitt i vardagsrummet!
  • michellina

Har tyvärr inga bilder, men ett tips är att blanda med grått oxå. Mycket snyggt tillsammans med beige/brunt!

• STA

Håller med inlägget ovan. Jag jag har brun/beige/vit och grått och aven några detaljer i vinrött för att bryta av med nått.

• michellina
    STA skrev 2007-08-11 16:27:35 följande:
    Håller med inlägget ovan. Jag jag har brun/beige/vit och grått och aven några detaljer i vinrött för att bryta av med nått.
    Hihi! Precis så har jag oxå, vinröda detaljer såsom ljuslyktor och tavlor som går i vinrött! Hade soffkuddar oxå förut men dom är utbytta mot brun/koppar/guld.
  • eyry

vi har vita väggar, brun soffa och bryter av med grönt i matta, kuddar osv

Älskar mina 2 prematurer
  • Mi Corazón Belle

Jag har bilder på vårt stora rum

♥Mi Corazón Isabelle♥
  • xxJessikaxx

Har de färgskalorna i mitt vardagsrum, vissa förändringar har skett sedan bilderna togs men välkommen in å titta i alla fall

• Kalaspuffen

Har bilder på mitt vardagsrum som går i vitt, beige och brunt. Välkommen in!

• erika86

suzzilusen: ååå vad fint du har!

Svar på tråden Ni som har brunt/beige/vitt i vardagsrummet!