Micropop eller kastrull popcorn??
Ja precis, vad föredrar du, vad är godast?? Micropopcorn eller kastrullpopcorn??
Ja precis, vad föredrar du, vad är godast?? Micropopcorn eller kastrullpopcorn??
Kastrull popcorn såklart
Micropop smakar konstigt och är torra...
Fan jag råkade lägga denna fråga under fel "övrigt".. Hur gör jag för att ändra till Allmänna rubriker/Övrigt?? Eller går de inte nu i efterhand??
Tyvärr ingen aning,kanske kan du skriva till en moderator så de fixar det?
Kstrull...har en sån där maskin från OBH Nordica också men...nja, det blir inte samma sak som i kstrull.
Kastrull!
Jag tror att du klickar på handen i ditt inlägg, och anmäler den vägen att du lagt tråden fel..
Jag flyttade tråden till mat och bak
kastrull så klart, godare och nyttigare, har en sån popcornmaskin som någon nämde tidigare också, men jag föredrar kastrullen ändå.
Kastrullpopcorn är klart godast.
Glömt skriva vad jag själv tycker e bäst.. Kastrull.. Men de va ett tag sen nu, har ätit Willys light pop för micro ett tag nu. Sen o dom e så light vet ja inte, men dom e goda.. FAst som sagt, kastrull slår allt..
Kstrull är godast, sedan popcornmaskin. Avstår helst från micorpopcorn, för mycket fett.
micropop helt klart, har fått leva på kastrullpopcorn i ett år nu, då vi inte haft micro, men så fort jag flyttar till eget ska jag köpa det och äta micropopcorn i all oändlighet! helst de med smörsmak!!
kastrullpopcorn fungerar i brist på annat dock
America's Best är såå himla goda De är tom viktväktar vänliga, med smörsmak
eh det var inte meningen att upprepa vad du sagt... jag är lite off för det är egentligen sovtid för mig men av nån anledning vill jag inte sova.
1. OBH Nordica-poppade
2. Kastrullpoppade
3. Micropoppade
Katrull ... men det är för att verkligen har lyckats göra popcorn nu på spisen ..
Förr blev de alltid micro ..
Pga som liten trodde ja det var lätt att göra popcorn så när jag väntade på att mamma skulle komma hem från jobbet så bestämde jag mig för att göra popcorn.
La i en 500 grams smör ( såg så lite ut tyckte ja då )
Öste i en hel påse med popcorn ...
O gick o lekte o glömde av popcornen tills brandlarmet gick igång...
Utrusandes i köket fyllt me rök , o popcorn som var svartast av svart ..
O öppnade upp alla fönster o dörrar , o la vatten i katrullen som var helt sönderbränd..
Ut me den i förrådet o trodde ingen skulle märka ..
När mamma sedan behövde använda just den kastrullen så fann hon inte den ..
O när hon skulle in i förrådet så fann hon den ståendes där helt sönderbränd...
Kruxet var att hon hade frågat mig tidigare om jag hade råkat få igång brandvarnaren då grannen sagt till mamma att våran brandvarnare satts igång när hon inte var hemma..
MEN jag skämdes så mycket att jag höll tyst .. o sa neeee .. inte här mamma..
O när hon fick syn på kastrullen så la hon ihop ett plus ett .. o fattade att de var jag ..
Sen gjorde jag aldrig popcorn igen förrens efter 20 år och 3 månader ..
O nu är jag en riktig hejare på att poppa ;)