teoriprov körkort, fråga?
gn som vet hur många rätt man ska ha på teoriprovet?? 52 eller 56??
gn som vet hur många rätt man ska ha på teoriprovet?? 52 eller 56??
52 tror jag att de var. inte så mkt som 56. isåfall typ 53. men är nästan hundra att de var 52!! :)
TACK
Gjorde teori preovet för inte så längesen och det är
För godkänd : 52 poäng
Maxpoäng är: 65
Varav 5 kuggfrågor så totalt 70 frågor.
52 stämmer
Det är 52, själv fick jag 54 fy fan va nervöst det var. Hehe man jag blev så glad trodde att jag inte klarade de först. SÅ jag råkade skrika JA och så kom jag på "shit de är fler här" haha :-P antar att jag inte är den första. Ska du skriva snart? Jag kör snart upp. Är så nervig
Mamyleine : jag kör också upp snart :)
ja skriver upp på tisdag o e jätte nervös
men måste va mer nervöst inför uppkörningen....
52 rätt krävs. Bara för att jag vill skryta lite så måste jag säga att när jag gjorde mitt prov för ett par månader sedan fick jag 64 rätt :-d
jag fick 61 (gräns 52) men jag läste FEEEEL och blev asledsen för jag trodde ju det stod... 51
va duktig!! 64 e ju jätte bra! ja har knappt hunnit öppna böckerna...lite svårt o lösa med lill tjejen...
Filippa06: Tack Jag blev själv riktigt stolt när jag gick fram till killen för att få resultatet utskrivet. Han skrev ut det, tittade på det och sa "Grymt!"
Jag verkligen råpluggade varenda dag, flera timmar. Gjorde tester på nätet och det funkar riktigt bra!
Lycka till!
Va kul. Jag törs inte tala om datum för nån är skit rädd för att jag skulle kugga mig. Fast jag samtidigt tänker att det inte är någon katastrof blandade känslor. JAG vill ju inte kugga mig liksom.
ja e glad om ja får 52
Nu e de avklarat Fick G på teoriprovet idag
Grattis!!
tack