skötbord ? och ideer till att inreda barn rummet...
nyfiken på hur ni andra tänker med skötbord o så.
jag har ett databord/skrivbord som jag inte använder imed jag köpt en bärbar data. tänkte om man sätter en vax duk heter de så? sån man lätt kan torka av ? ja en sån ialla fall på där i något snyggt mönser sen ha en sån mjuk sjötbädd på där o alla saker som kan behövas imed det är så stort har jag ju plats till förvaring på skrivbordet. och sen kan man ju köpa en hurts o ha under o ha mer saker . känner att jag inte hittat något skötbord som e min stil o lägga ut flera tusen på något som man bara ska ha några månader känns inte lönt. vissa vill ju ha skötbordet inne på toan men de vill inte jag för de första har vi inte plats o sen känner jag att de e inte så svårt att ta en skål med vatten o ta med in o sen byta blöjan men de e ju en smak sak . så nu vill jag ha lite tips på inredning o sånt till barn rummet vill inte ha de socker sött bebis aktigt med de menar jag inte några nallar o kraffs på väggarna så kommer jag bara spy när jag ser de . utan stilrent o praktiskt nån som har bilder eller vet nån sida med ideer? har nämligen kollar runt men nästan överallt är allt så socker sött o pluttigt. blev lite mycket men ialla fall massa ideer och bilder vill jag gärna ha :) hoppas nån förstår hur jag menar .