• Anonym (okunnig)

Manlig njutning, hur göra?

Är kvinna och inte alls nybörjare, känner mig snarare gammal i gemet, och läste för min egen del en bok och kvinnlig njutning - på flera hundra sidor. Och det slog mig då hur himla lite jag vet om hur man åstadkommer riktig manlig njutning!

Man kan självklart fråga sin partner om vad den gillar, men nog finns det säkert saker som är gemensamma för många män. Vad är det för saker som en man gillar när det gäller hur man tar i honom och var, särskilt på de mer intima ställena?

Finns det någon som skulle vilja dela med sig med lite tips om just manlig njutning? Jag känner att jag verkligen skulle behöva det. Saker som gör 6-et mer omväxlande och spännande. Pinsamt lite jag egentligen vet.

• Svar på tråden Manlig njutning, hur göra?
  • solenoiden

vad jag har förstått är det väldigt individuellt på män som på kvinnor hur är det du vill ta på honom? när du runkar han eller suger eller bara rent allmänt?

• Anonym

Jag har upptäckt att de gillar när man trycker precis mellan pungen o anus, fick höra att det avger en skön känsla. Krama pungen o tryck lite under samtidigt som du runkar av honom.... Annars får jag nog hålla med om att det är svårt att veta vad som skulle va mer gemensamt om vad de gillar. Alla killar gillar väl olika? Eller? Vet vad min kille gillar, o det känns som om det är huvudsaken.. Men jag ska absolut följa denna tråd o förhoppningsvis kanske få nåt tips!

• Anonym (okunnig)

Hej igen!

Jag kan dela med mig av ett litet tips som jag lärt mig av min partner. Att ta riktigt mycket olja, hålla ner förhuden med ena handen och smeka/dra med andra handen upp och ner över ollonet och variera trycket. Han säger att det är på gränsen till för mycket, att det nästan gör ont , men att det är jätteskönt (om han är på humör för just detta, och det är han inte alltid, men ibland). Antar att detta är inget för de som är jättejättekänsliga på ollonet, men det kan man ju testa sig fram om man är

• JanHelge

Hej jag kan ge ett tips. Jag tror att de flesta tjejer är alldeles för försiktiga när dom runkar sin man. De hanterar kuken som de vill att mannen ska smeka dem. Dvs mjukt och lätt. Jag och troligen de flesta män tycker om att det är skönare när det kramas och slickas ganska hårt.

• trollkarl
    JanHelge skrev 2007-08-18 14:20:55 följande:
    Hej jag kan ge ett tips. Jag tror att de flesta tjejer är alldeles för försiktiga när dom runkar sin man. De hanterar kuken som de vill att mannen ska smeka dem. Dvs mjukt och lätt. Jag och troligen de flesta män tycker om att det är skönare när det kramas och slickas ganska hårt.
    [/citat]

Anonym (okunnig) skrev 2007-08-18 14:10:57 följande:
    [citat]
    Hej igen! Jag kan dela med mig av ett litet tips som jag lärt mig av min partner. Att ta riktigt mycket olja, hålla ner förhuden med ena handen och smeka/dra med andra handen upp och ner över ollonet och variera trycket. Han säger att det är på gränsen till för mycket, att det nästan gör ont , men att det är jätteskönt (om han är på humör för just detta, och det är han inte alltid, men ibland). Antar att detta är inget för de som är jättejättekänsliga på ollonet, men det kan man ju testa sig fram om man är
    dessa är grymt bra.. kombinera dom o ni har en dröm..
  • Anonym (sexrex)

Förutom de tips som står ovanför.
    Ta ordentligt gott om tid på dig när du tillfredställer honom med hand och/eller mun. Visa att du skulle kunna ligga därnere mellan hans ben i timtal och att du älskar det du gör. Initiativförmåga är ju också viktigt. Behåll tex själv kläderna på men klä av honom helt naken och ge honom all din uppmärksamhet.

Lycka till

• Anonym (okunnig)

JanHelge: ja det är nog ett bra tips. Men för de män jag har det varierat med känsliga de är på just ollonet. Efter att ha träffat en som varit ganska känslig där har lite fått det som måttstock och har lite svårt att släppa det. Vill ju inte göra illa stackarna Nej jag tror nog inte jag varit så bra på att pejla in hur hård jag ska vara när jag träffat en ny. Man borde förstås fråga rakt ut så man får veta, och lita på vad den säger.

• JanHelge

Anonym (okunnig) skrev 2007-08-18 14:47:39 följande:

JanHelge: ja det är nog ett bra tips. Men för de män jag har det varierat med känsliga de är på just ollonet. Efter att ha träffat en som varit ganska känslig där har lite fått det som måttstock och har lite svårt att släppa det. Vill ju inte göra illa stackarna Nej jag tror nog inte jag varit så bra på att pejla in hur hård jag ska vara när jag träffat en ny. Man borde förstås fråga rakt ut så man får veta, och lita på vad den säger.
    Om nu inte mannen är omskuren och saknar förhud är det ett bra tips att rulla förhuden fram och tillbaka. Om du gör så och fuktat med glidmedel eller saliv så kan du krama hur hårt som helst. Tänk bara på att inte dra förhuden för långt bakåt för då gör det illa vid "strängen" under ollonet.
  • Anonym (okunnig)

Bra med tipsen, tack!

Fler?

• Anonym (okunnig)

JanHelge: mmm det är ju standardvarianten, det med fram och tillbaka. Men finns det egentligen andra saker som är skönt? Känns som om man skulle vilja variera sig lite. Men det kanske inte är så viktigt..? Jag har ju ingen aning om hur det känns

• Anonym (jag)

Runka med en pärlhalsband

Min sambo älskar när jag tar hela kuken ändå ner till roten och suger ganska hårt

• JanHelge

Anonym (okunnig) skrev 2007-08-18 14:55:05 följande:

Bra med tipsen, tack! Fler?
    En sak som tänder mig enormt är om min tjej exempelvis inte har trosorna på när vi är ute på stan eller mitt på dagen när vi inte har möjlighet att ha sex. Och visar detta för mig då och då genom att sitta eller böja sig framåt och låta kjolen glida upp en aning. Mycket bra som teaser inför en het kväll.
    Ett annat tips är låta mannen "kommapå dig" när du onanerar.
    Dvs. Sätt dig eller lägg dig på en plats i huset eller trädgården där du vet att dn man kommer att passera förbi. Och mys med dig själv, troligen kommer han få "kåtslag" av detta, speciellt när han räknar ut att du gjort det för hans skull och det var meningen att du skulle upptäckas.
  • Liveit1971

Visa tydligt hur mycket du tycker om det du gör med honom. Rent fysiskt så, glöm inte bort att även han har bröstvårtor att leka med.

• Anonym (okunnig)

Wow, häftiga tips JanHelge! Fast då måste man vara lite modig. Men jag tror man klarar det om man vet att det kommer att uppskattas, och det görs det ju med största sannolikhet.

Svar på tråden Manlig njutning, hur göra?