• Tifastar

Tandhygienister?

Är det någon här som ska börja plugga till tandhygienist nu i höst?

Eller någon som håller på att plugga/har pluggat klar?

Jag ska nämligen börja plugga nu till hösten och vill gärna prata med andra blivande tandhygienister :)

• Svar på tråden Tandhygienister?
  • CarlHerman

Hej, jag är tandhygienist. Har jobbat i ett år. Det finns några tandhygienister till på familjeliv som jag vet om. Vet inte om några som pluggar till det som finns här men det finns säkert!

Vart ska du plugga nånstans?

• Tifastar

Åhh vad kul :) Jag ska plugga i karlstad eftersom det är en distans utbildning. Har ingen möjlighet att flytta på mej för jag har hus, barn och karl här.

Har en kompis i Karlstad som jag ska bo hos de dagar och veckor som jag ska vara där nere och plugga.

Vart gick du din utbildning? Hur tyckte du att den var?

• Arkiv

jag har precis fått veta att jag kommit in i falun så jag ska plugga där, hade faktiskt kommit in i karlstad men valde att tacka nej eftersom jag vill leva det riktiga student livet med korridor och allt. men jag förstår att du prioriterar din familj, de skulle jag också gjort. Tror vi kommer bli dom bästa tandhygienister som finns eller hur :) Lycka till...

• Molaris

Hejsan!
    Vad kul att det är flera som pluggar till t-hyg här!
    Jag har själv börjat att plugga i Falun nu i höst!
    Jag har oxå familj och hus och barn så jag pendlar ditt, kommer nog att bli lite kämpigt men så får det bli!
    Sökte oxå till karlstad men fick reda på att de läser tre år och inte två som i falun så jag valde det alternativet! Hur käns det? Har ni kommit i gång något?

Svar på tråden Tandhygienister?