• Anonym

är förvirrad och rädd för mina känslor

Jag är singel sen fyra veckor tillbaks. Jag lämnade min sambo för han behandlade mig som skit. Det tog lång tid innan jag var redo att lämna honom så när jag gjorde det var jag 100% säker och jag har inga förhoppningar om att det ska bli vi igen utan jag har lämnat honom och det kapitlet bakom mig.

För snart två veckor sen började jag dejta en jättefin kille. Han är en underbar människa och jag har börjat få en massa känslor för honom. Vi kommer så bra överens, har roligt ihop, trivs i varandras sällskap. Jag försöker ta det rätt lugnt. Visst pratar vi i telefon flera gånger om dan. Pratar i flera timmar ibland. Ses så gott som varje dag. Men jag försöker att inte sova med honom varje natt. Försöker göra saker åt mitt håll och han åt sitt. Jag vet inte var vi står. Vi har inte pratat om det och jag vet att vi borde göra det men jag vågar inte ta upp det. Är väl rädd för att han ska försvinna då. Är rädd för att jag ska bli sårad. Men jag vet att han inte dejtar någon annan än mig.
    Nu till problemet...
    En vecka innan jag träffade denna kille så beställde jag en resa till London. Jag ska dit och två veckor och träffa en gammal KK som jag hade innan jag träffade mitt ex och som jag även träffade en gång då jag och exet hade uppehåll. Jag beställde den resan när jag var i stort behov av att bli sedd. I stort behov av närhet och sen ville jag bara komma bort härifrån... Men nu känns det ju hur dumt som helst att resa dit. Det känns som att jag går bakom ryggen på killen som jag dejtar nu. Men jag vet ju inte var jag har honom. Jag vet inget förutom att jag börjar få så mycket känslor som jag är livrädd för.

Jag ville väl bara mest skriva av mig men jag är mycket tacksam om någon vill skriva synpunkter till mig....

• Svar på tråden är förvirrad och rädd för mina känslor
  • Anonym

ska dit OM två veckor ska där stå...

• Amelie Amela

jaha ok ? Du kan väll ha gör kul med din KK utan att ligga med honom? Du ska ju trotts allt till London Eller så ligger du med honom det e ju ingen big deal eftersom du faktist inte officiellt är tillsammans med den killen du skriver om , alltså om det skulle kännas rätt att göra det. Du är ju inte otrogen ... inte i mina ögon iaf. Jag låg med en kille precis när jag o min man hade börjat träffa varandra ... kändes rätt värdelöst hehe men det var inget som skadade det förhållandet jag o min man senare skulle få med varandra
    Åk!
    Du måste ju inte ligga med London killen .. skönt att åka iväg o bli saknad ...

Svar på tråden är förvirrad och rädd för mina känslor