• Bajen81

    djyrgarden/skansen - Bajen - matchreferat i förtid

    Imorgon gäller det! vinna eller försvinna.. men vi hoppas på 2 snabba av Eguren, ett till innan paus av petter..

    Halvtid HIF 3 - bananerna 0

    Andra halvlek börjar med att dembo toourayy river ner pålle vid straffpunkten och erland får springa upp och lägga straffen, "tyvärr" skjuter han bollen rätt i nyllet på paah dembo, som segnar ner.. returen slår pålle in säkert.. 4 - 0

    domaren blåser igång matchen igen och direkt tar CD bollen springer upp och lobbar in den på en lätt blödande pah dembu tuoareg.. 5 - 0

    domaren blåser igång matchen igen men direkt efter avspark kastar några osmarta killar in bananer till hemmalaget.. gårdarnas avbytarbänk springer in och tar för sig av de generöst inslängda mellanmålet.. Resultatet blir ett rött kort till haris laitinen för protest, han menade ju bara att de hade en chans att äta i halvtid, tji fick han. Enkel resa till kvarnen..

    Matchen är igång igen och lollo får tag på bollen klackar den till Petter som ronaldhinhofintar Lance davids så han får köpa korv på läktaren.. petter skickar tebax bollen till lollo som skickar in den i krysset med ett "supermac" skott 6 - 0 till laget med hjärta..

    matchen slut, vi skickar upp fyrverkerier (givetvis med pyroteknisk support och tillstånd av Bengen)

    hahahhahahhahha FORZA BAJEN ALLEZ ALLEZ ALLEZ!! 3 poäng

  • Svar på tråden djyrgarden/skansen - Bajen - matchreferat i förtid
  • Bajen81

    tyvärr tyvärr min röst är alldeles hes idag, deras mål var så billigt så billigt.... vi behöver en ny målvakt och en anfallare som kan sätta in bollen i målet, istället för att pricka ramen hela tiden.. vi ägde matchen tyckte jag i min opratiska bedömning ;) jajaja skit i det, nu är det fredrikstad borta som gäller...

    lite kul med bananerna var det väl ? :)

  • Eros Light Love

    Hahahaha nu skämms du va? Det lönar sig inte att vara kaxig innan avspark xD

Svar på tråden djyrgarden/skansen - Bajen - matchreferat i förtid