• Mickeys

Någon från Arboga som kan ge råd om områden?

Vilket område i Arboga tycker ni är bäst att bo ? Vad är mest prisvärt att bo i ? Lägenhet eller hus? Funderar på att flytta dit med min man och våra vovvar.

• Svar på tråden Någon från Arboga som kan ge råd om områden?
  • maruttan

Du ska iaf inte bo i Vasastan...inget bra område! Men annars så tycker jag nog att ni ska kolla efter hur för det finns inte så mycket roliga och billiga lägenheter här.

pi.bilddagboken.se - världens sötaste pojke!
  • Mickeys

tackar tackar, någon som har något mer att tillägga?

• Mickeys

maruttan-
    Kan du ge ngt bra exempel på var det finns fina hus och mysigt område?

• maruttan
    Mickeys skrev 2007-08-19 22:39:18 följande:
    tackar tackar, någon som har något mer att tillägga?
    Hur stort vill ni bo? Vill ni bo mitt i stan eller närmare naturen? Trivs ni i lägenhet eller skulle ni föredra hus?
    Jag antar att ni har varit inne på Arboga kommuns hemsida, arboga.se, där finns de ju länkar till de flesta hyresvärdar här i stan.
    pi.bilddagboken.se - världens sötaste pojke!
  • Dino78
    www.svenskfast.se och så söker man på västmanland och arboga.
    Vet att det är budgivning nu på ett underbart radhus där min farmor bodde förut. Hade jag jobb skulle jag köpa det (försöka köpa det). Finns ett 10-tal hus till salu just nu. Har skriivt i din gästbok med
    DIF i själ och hjärta
  • Mickeys

hej mollie!
    jaaa Falun blir jättebra=) Då har man ju bara ett antal timmar resväg till arbete i Västerås hahahaha.... Fast i och för sig så kommer vi närmare er =)

• Mollie

Ja, vore inte det trevligt! Och makens arbete finns u även här ju!

• Mickeys

maruttan-
    tack för ditt svar ! Vi vill nog bo i hus, bra för våra vovvar. Har
    skrivit i din gästbok oxå =)

• LindaV

Brattberget är fint! Där är jag uppvuxen.

Det finns även lediga tomter i norra Arboga och där verkar en hel del unga familjer bygga hus.

Svar på tråden Någon från Arboga som kan ge råd om områden?