• whatever

fisher price learning puppy? Är de något att ha?

Någon som har en sån till sitt barn? Vi funderar på en i ettårspresent till vår dotter som älskar hundar och saker som ger ljud ifrån sig. Undrar om den är bra? Samtidigt är den ju ganska dyr och man funderar på om man ska köpa flera andra saker istället?! Svårt!

• Svar på tråden fisher price learning puppy? Är de något att ha?
  • Queen Of Darkness

jag ska köpa en sådan till min dotter i julklapp (då 8 mån) och har hört på FL att det är många barn som älskar sin sådan. Men det återstår väl att se om min lilla gör det.
    Om ni inte tänkt på det rekomenderar jag en bobby car oxå :D inte hört något barn som inte tyckt om den. finns billig på www.hikmet.se

• Mallemus

Vi köpte en fischer price skolbuss. den är mycket poppis. Fick också ev en kompis en play 2 learn telefon som spelar 9 olika melodier. den använder dottern som bandspelare. hon är verkligen stormförtjust.

• Linastrumpan

Min dotter fick sin i julklapp och var då 1år. Hon har älskat sin hund! Den har hon släpat på överallt och lärt sig sångerna Nu har den dock slutat fungera i örat pga slitage....(sladden till örat är av) men resten fungerar och hon gillar den mycket fortfarande (19mån)Ett av de bästa inköpen enligt mig som vi gjort i leksaksväg!

• whatever

Vad bra!!! Låter som en super grej, vi köpte faktiskt en idag! Fler tips på ettårspresenter? Tror jag skapar en annan tråd där man kan ge varandra tips om det! Tack för era svar!

• juliah

Om man gillar fula leksaker som låter så javisstSkrattandeFlört!

Vår son fick en, var väl sisådär intresserad, som tur är så tog batterierna "slut" ganska snabbt...!Skrattande

• Lilium candidum

Våran dotter fick en Learning Puppy i ettårspresent, nu är hon 19 månader och släpar fortfarande på den. Superbra att ha med i bilen, då hon kan roa sig själv lite.

Vi köpte Fisher Prices Learning house (?) till henne i julklapp, och det var också en höjdare som hon fortfarande leker med varje dag, så leksaker ur den serien är väldigt uppskattade i vårat hus. Dock kan man himla med ögonen åt sig själv när man går runt på jobbet och nynnar på abc-sånger, men det är väl sånt man få ta..

• Kix01

Vår pojke är 10 mån och gillar den men 4 åriga tjejen tycker den är ännu roligare.

• S vali s

Vår dotter fick en när hon var runt året, intresset för den går i vågor

Den late får brått när det blir kväll
  • Nea 85

Den är jättekul! Har alltid varit poppis här
    Men när man kommer på sig själv att gå och nynna på: "Jag har två armar, jag har två händer, jag har två ben som hjälper mig att stå..." Så är det väl inte lika kul längre! Låtarna fastnar på hjärnan!

Svar på tråden fisher price learning puppy? Är de något att ha?