• eilema

Papper att skriva ut egna klistermärken?

Det finns ju papper att skriva ut egna magneter, pussel, tatueringar osv, men jag saknar papper att skriva ut egna klistermärken på. Någon som vet om det finns någonstans?

• Svar på tråden Papper att skriva ut egna klistermärken?
  • Essmo

jag hittade det på clas ohlson.
    fast dom var ganska dyra 99 kr för 4 a4 tror jag det var...

♥Vår Kärlek ♥ Vårt Barn ♥ Vår Saga♥
  • eilema
    Essmo skrev 2007-08-13 20:02:53 följande:
    jag hittade det på clas ohlson. fast dom var ganska dyra 99 kr för 4 a4 tror jag det var...
    Oj, det var dyrt! Jag ska använda dom till att skriva ut adress etticketter på och de behöver ju inte vara så stora så det kanske skulle gå...
    Tack för tipset iaf!
  • Essmo

om du skall skriva ut ettiketter så finns det ju vita, färdiga ettiketter dom är inte dyra. finns på bla bokia, wettergrens osv...
  • eilema
    Essmo skrev 2007-08-14 11:31:38 följande:
    om du skall skriva ut ettiketter så finns det ju vita, färdiga ettiketter dom är inte dyra. finns på bla bokia, wettergrens osv...
    Funkar dom att skriva ut från datorn eller?
  • Essmo

javisst, i word finns det en "mall" för o skriva ut aderss-ettiketter, det är bara o följa den så ställer den in sig själv.. om du inte vet hur man gör hjälper jag dig gärna.

• eilema
    Essmo skrev 2007-08-14 12:20:21 följande:
    javisst, i word finns det en "mall" för o skriva ut aderss-ettiketter, det är bara o följa den så ställer den in sig själv.. om du inte vet hur man gör hjälper jag dig gärna.
    Perfekt! Det visste jag inte! Ska köpa såna och prova!
Svar på tråden Papper att skriva ut egna klistermärken?