• MicaelochMaria

Cartoon Network?????

Fråga: Låter ni ert/era barn få titta på Cartoon Network?
    Personligen anser jag att kanalen spårat ur totalt, när jag var "liten" (ca 8 år) så gick det många ok program, men nu innehåller kanalen bara massa skräp! Jag och min bästa tjejkompis hamnade framför TV:n för några veckor sen, just framför CN. Och vad handlade det om? Jo - om en fisk, som en liten pojke hade köpt (som husdjur alltså), som han körde i micron, flådde och det var massa annat äckligt med. Usch, fick en riktig chock! Aldrig att min son ska få titta på det!

Vad anser ni?

• Svar på tråden Cartoon Network?????
  • TheSunset

Det är rent utsagt en jävla skit kanal...Min son får kolla på disney toon och dom kanalerna... (han e 8)

Cartoon network är inget för småbarn över huvudtaget...!

(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯) Hampus 990910 & Julia 061101 (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Majsan70

Jag har inga som helst restriktioner på vad ungarna får kolla på. Jag litar helt på att jag har o fortsätter fostra dem så de vet skillnaden på rätt o fel i vilket fall. Än så länge har det lyckats. Äldsta barnen är 15 och 12 år o långt ifrån huliganer.

• niinie

håller med..CN kanalen är bara skräp...disney channel kanalerna är mycke bättre

• Jewell

Mina barn tittar men jag försöker hålla ett öga på vad dom tittar och föreslår att dom går ut eller byter när det går överstyr i nåt program.
    Men det mesta där är nog skräp...tråkigt då våra barn hittar kanalen själv.
    Ska kolla med min man om dt går att ta bort kanalen...
    Disney canalen är mycket bättre!

Vart har alla snälla goda barnprogram tagit vägen som vi tittade på som småa barn???
    Måste det vara blod och våld för att sälja?????

Lite OT men jag såg en gång Hitler-hälsningen i ett avsnitt av Pokemon och sen dess har jag förbjudit sånt i vårt hus.

• Sofia t

Kan tilläga att både CN och nicelodeon (stavning) innehåller ganska mycket svordommar.

• mammiiie

jag verkligen HATAR Dexters labiratorium!!!!

• Themis

Vi tittar på Mr bean, Snobben och Fosters hem för påhittade vänner ibland, men slaskserierna går bort, helt klart.

• sebbeman

Här är det bara playground disney som gäller, kanalen är för 2-5 åringar...tyvärr så är det mycket repriser men sonen gillar det

• MicaelochMaria

Ett tips, Barnkanalen (B), är helt kanon, gamla klassiker som Dundermusen och mumindalen och lite sånt går på den. Helt underbart! ;)

CN är för vuxna...

• TanjaS

ÅH HATA VERKLIGEN DEN KANALEN!!!!!!!!!! Bor i en 1:a och ha min särbo och hans son på 7 år här varannan vecka och hela dagarna får man höra de där rösterna... BLI MAN GALEN ELLER? Men han river ju inte min lägenhet i alla fall..

• Mia83

Toon Disney är det som gäller här hemma. Både roligt och pedagogiskt.

• käxet

Nä det får han inte. Jävla skitkanal rent ut sagt

Svar på tråden Cartoon Network?????