• Anonym (Jag vill)

Jag vill ha sex nu!!!

Herregud tråkiga karl!! Nej jag måste sova, jag ska jobba imorrn. Ja vem fan ska inte jobba men jag vill ha sex. Är kåt som ett jäkla djur och känner att när ska jag få nått.

Han är så trött hela tiden, det känns som att det bara är jag som vill ha sex i det här förhållande. Visst vi har säkert sex 3-5 gånger i veckan men jag vill mer...

Åhh suck

• Svar på tråden Jag vill ha sex nu!!!
  • Anonym (Tjej)

Jag är också överkåt jämt och ständigt! Min kille ska också jobba imorgon, och han ville inte ha något sex, men så sög jag upp den lite då jävlar vart han sugen

• Anonym (Adde)

Känner som du, men jag är kille, i kväll skrev jag en liten fin lapp till min tjej där hon fick välja mellan alternativen:

Sova
    Oljemassage tillsammans
    Onanera bredvid varandra
    Ha sex

Fick svaret att hon ville ha dom 2 första alternativen, men att jag inte skulle arrangera något mer, för hon ville absolut sova direkt efter massagen, så jag gick ner till datan när den var klar för en stund sedan.

Boxerkallingarna sprängs snart

• Anonym (Jag vill)
    Anonym skrev 2007-08-13 23:53:26 följande:
    Köp en rabbit!
    Men visst kan jag onanera men det är inte samma sak!!
    Anonym (Tjej) skrev 2007-08-13 23:53:35 följande:
    Jag är också överkåt jämt och ständigt! Min kille ska också jobba imorgon, och han ville inte ha något sex, men så sög jag upp den lite då jävlar vart han sugen
    Jag har redan försöt den och då frågade karln om jag inte respekterar ett NEJ, gud han håller på att bli mitt gamla jag!!! Suck
  • Anonym (Tjej)

Min kille sa: Bänd upp då för fan! Haha! Han är så mysig, åhhh

• Anonym (Jag vill)

Funderar på att sexvägra en vecka men då kommer jag bli totalt dum i huvudet!! *asg* Herregud den här mannen tar kål på mig, han vet hur mycket jag älskar att ha sex med honom. Fan jag är som ett helt nigaria fall just nu.... Ska ställa kl på 6 och väcka honom med en avsugning så ska jag sluta när det är som bäst *ler*

• Anonym (Tjej)
    TS

Va grym du är
    Jag kan va så arg på honom ibland, men han vet att bara han stoppar in dicken i mig så blir jag snäll igen...
  • Anonym (Jag vill)
    Anonym (Tjej) skrev 2007-08-14 00:04:13 följande:
    TSVa grym du är Jag kan va så arg på honom ibland, men han vet att bara han stoppar in dicken i mig så blir jag snäll igen...
    Är snarare grym mot mig själv... Herregud hur ska man klara av att sluta *asg* Men blir så trött på hans sexvägran för att han ska upp tidigt.. Precis när vi träffades för 1,5 år sedan då hade vi ju sex hela nätterna utan problem och nu behöver vi tydligen schema lägga det till senast 20:00Glad
  • Anonym (Tjej)

Jag har sett till att det är Kanin nivå här ett bra tag! Skickar porriga sms på dagarna, sexiga underkläder osv. Funkar utmärkt

• Anonym (Jag vill)

Funderar på att börja ta lite kort med min mobil men vet av erfarenhet att det inte är så bra *asg*

Men lite porriga sms kanske funkar!! Tack för tipset...

Svar på tråden Jag vill ha sex nu!!!