• Anonym (kryddan)

Nya spännande saker o testa när det gäller sex

Jag har ett jätte bra sexliv med min flickvän men söker lite förslag på nya sexiga upplevelser o pröva på när det gäller sex, lite extra krydda kan väll aldrig skada. Så om ni har någon ställning, inriktning eller tillbehör som ni tycker kryddar upp sexet ordentligt så skriv gärna o berätta.
    Jag är tacksam för alla tips o förslag.

• Svar på tråden Nya spännande saker o testa när det gäller sex
  • Jojo 28

En ställning kan vara att du ligger ner i sängen och hon rider dig, men hon har ryggen vänd mot dig. Hoppas att du förstår vad jag menar. För då kommer hon åt att smeka sig själv oxå..

• Anonym (kryddan)

Trekant är tyvärr en sån sak som jag inte vill testa...jag vill inte dela min flickvän med någon o jag vill heller inte bli delad med nån men tack ändå för förslaget.

• Anonym (kryddan)

Tackar det ska jag komma ihåg o testa :D men borde hon inte kunna komma åt o smeka sig lika bra åt andra hållet :P

Jojo 28 skrev 2007-08-14 11:41:41 följande:

En ställning kan vara att du ligger ner i sängen och hon rider dig, men hon har ryggen vänd mot dig. Hoppas att du förstår vad jag menar. För då kommer hon åt att smeka sig själv oxå..
  • Jojo 28

Nej jag tycker inte att man kommer åt.. För det är nästan som om du tar henne bakifrån fast du ligger ner.

• Anonym (undergiven)

piskor och bojor är aldrig fel! :) Fast då mådte man ju gilla sånt!

• Anonym (kryddan)

Aha tackar så mycket då :)

Jojo 28 skrev 2007-08-14 12:22:59 följande:

Nej jag tycker inte att man kommer åt.. För det är nästan som om du tar henne bakifrån fast du ligger ner.
  • Anonym (kryddan)

Haha tack för tipset....ja det kräver nog ett visst intresse o vi är iofs ganska öppna båda två o vill testa nytt men piskor biten hopar vi nog över, ingen av oss gillar smärta när vi har sex. Men bojor kan man ju testa som krydda.

Anonym (undergiven) skrev 2007-08-14 12:23:15 följande:

piskor och bojor är aldrig fel! :) Fast då mådte man ju gilla sånt!
  • Anonym (nyfiken)

Ögonbindel i kombination med just handbojor (man ska ju kunna lita på varandra) tycker jag om Inte veta vad som händer utan bara ana

• Anonym (kryddan)

Det verkar absolut kunna vara en ljus ide tycker jag...o jag o min flickvän litar iofs redan till 150% på varandra men det kan nog vara spännande ändå :)

Anonym (nyfiken) skrev 2007-08-14 12:38:20 följande:

Ögonbindel i kombination med just handbojor (man ska ju kunna lita på varandra) tycker jag om Inte veta vad som händer utan bara ana
Svar på tråden Nya spännande saker o testa när det gäller sex