• Marleen

nue de snart dax

att sätta sig i bilen och åka till förlossningsläkaren. ska dit på möte idag ang att jag vill ha en igångsättning p g a min förlossningsrädsla.

min förra förlossning var en mardröm, drog ut på hela 30 timmar värkar utan bedövning, och den va helt änkelt den hemskaste jag har varit med om.

förlorade ett barn i feb detta året p g a min rädsla o dess stress den framkallade, förlorat i v 11+2.

denna gången ska jag klara detta, ska fixa allt, bara jag får dena hjälp o stöd jag behöver. bara jga kna få en igångsättning och känna den tryggheten o få ett datum att ladda emot... är sååå rädd att dets ka startaav sig själv o att det ska därför dra ut på tiden... vid en igångsättning går förlossningarna til 90% mycket snabbare....

fan inte länga kvar till jag ska va där nu.... har tid idag 13.15.

vill bara få detta avklarat nu o höra henne godkänna min önskan så att jag kan börja njuta av denna grav för de har jga inte kunnat hittills alls. detta tar över vardagen totalt, orkar inget.. o mår bara dåligt.. min son e ett år o han bli fan drabbad... hatar detta. hoppas baraa tt allt ska g¨som jag vil idag.

va tvungen att skriva av mig lite bara tjejer

• Svar på tråden nue de snart dax
  • mysis80

ja lycka till idag....när har du bf egentligen?

• Marleen

den 15 februsri, så jag är bara i v 14 men dom 14 veckorna har varit ack så jobbiga o vanta på denna besök

mysis80 skrev 2007-08-14 11:17:55 följande:
    ja lycka till idag....när har du bf egentligen?
  • Damien och Adrian

Jag önskar dig lycka till!

jag tycker att din rädsla är något att ta itu med över huvudtaget (lätt att säga). Men det är ju ohälsosamt, så oavsett hur det går rekommenderar jag dig att gå profylaxkurs, man lär sig så mycket där, bl a att hantera sin rädsla och våga möta den.

www.profylaxgruppen.com

Svar på tråden nue de snart dax