• Anonym (string)

Aldrig mer bakismage

Vill bara dela med mej av helgens dagen efter bravader!
    Är ofta ute med min tjejkompisar...Skit kul! Men dagen efter brukar inte vara lika rolig...

Kompisen ringde o ville ut på stan en sväng.
    Hängde på självklart!
    Soligt och fint,humöret på topp.
    Tog på mej ett par stringtrosor och vit klänning och flippflopp!
    Kände mej fräsch ändå men var jävligt orolig i magen och väldigt fisnödig. Gick o små fees hela tiden på stan och inne på affärerna i hopp oom att ingen skulle märka nått. Skulle ta ut lite pengar så att vi kunde ta en fika, släppte små pys fjärtar i kön, vilket gick bra eftersom de stod några gammtanter framför.
    Vi gick och fikade och allt var frid och fröjd, ända till jag var tvungen att gå på toaletten, hade lagt av en riktig äggbrakare, så de kändes som jag rent ut sagt sket ner mej!
    Reste mej upp från stolen och skulle vända mej från min kompis..Då säger hon att jag har en stor bajsfläck,eller snarare en fartrand bak på klänningen. Fan klänningen hade suttit fast mellan skinkorna, och jag som lagt av riktiga rövare. Och med bara stringtrosor så har ju skiten ingen annan stanns att fasta....SNACKA OM PINSAMT!

• Svar på tråden Aldrig mer bakismage
  • Anonym

Aj då, maximal otur... Du får dricka mindre

• Anonym (string)

Kompisen fick gå och köpa en kofta jag kunde linda run arsle....

• NovaoAndré

men usch vad pinsamt! skulle flytta från stan, närå kanske inte så illa, men stackars dig.

• iina74

Oj din lilla stackare! Hade varit bättre om vännen köpt en ny sommarkläning och nya trosor istället. Har själv råkat ut för en liknande sak, men av dålig mat i Indien. PIIIINSAMT VÄRRE!

• Anonym (rackarns)

Shit happens when you party naked

• Anonym (fniss)

hahaha fan va jobbigt. Men det är väl nåt du kan garva åt sen!?

• Anonym (Kille)

Jag har hört att fina flickor fiser inte

Svar på tråden Aldrig mer bakismage