• Anonym

Geisha-kulor för att träna upp slidmusklerna..?

Var på ett sex-party för några år sen. Alltså vi var ett gäng tjejer och så kom det en sex-pryl-föräsljare och demonstrerade, ni vet, som tupperware, fast med dilos och annat.

Hur som helst, hon hade med sig någon typ av geisha kulor, som hon sa var bra för att träna upp slidmusklerna. T.ex. efter förlossning. Man stoppade in dem i slidan och lät de vara där 10-15 minuter om dagen, så jobbde musklerna och blev tajta igen. Så man inte behöver hålla på och tänka på att man skall knipa.

Tänkte inte så mycket på det då, eftersom jag var singel och långt ifrån att skaffa barn. Men nu sitter jag här med dagar kvar till förlossningen och tycker att det verkar ju vara en vettig grej att investera i.

Någon som vet vad jag menar? Kan det ha varit helt vanliga geisha-kulor eller något annat? Kommer inte ihåg vilket företag hon jobbade för, så kan desvärre inte kontakta dem.

• Svar på tråden Geisha-kulor för att träna upp slidmusklerna..?
  • Anonym (kulan)

Jag köpte såna vanliga kulor (tror att de alltid kallas geishakulor men vet inte) o blev besviken då jag inte kände nåt när jag hade dem inne. trodde jag skulle behöva anstränga mig för att hålla dem kvar. de har hittils bara samlat damm i lådan men nu när jag är gravid är jag glad att jag har dem. man ska ju träna slidmusklerna både före o efter förlossningen.

jag antog att mina muskler var i fin form eftersom jag inte behövde anstränga mig med kulorna, men det kanske var fel.

tjejen i butiken tipsade om att ha kulorna i under samlag. ingen hit för oss, men kanske skönt för andra...

• Anonym (...)

Jag har också sånna kulor.
    Min man vill testa ha dom i vid 6, men jag vågar inte haha.

• Thisisthestoryofmylife

Geicha är väl analkulor? Sånna som är på tråd?
    Ben-wah heter iaf mina och dom är jätte bra!!

• Anonym (...)

vet inte vad dom heter :D
    de e 2 kulor varjefall.

sen finns de juh analkolor som e många små kulor på en tråd eller liknande

• Coursell

Geischakulor är vad jag vet två kulor som inte sitter ihop med ett snöre utan är två ganska tunga kulor, rätt små. Dessa använder man som "sexleksak", stoppar in i slidan innan mannen för in penis. En del killars kommentarer har att det känns som att pippa och bli avsugen på samma gång

Knipkulor är två kulor som sitter ihop med ett snöre, det finns många olika sorter och material. Men i dessa kulor så finns det en tyngd. När du har stoppat in dessa kulor och går omkring med dessa så rör sig tyngden i kulan och du kniper automatiskt. (brukar jag kalla "gratis träning") På så vis så tränas muskelaturen upp.
    Dessa kulor låter klonk, klonk när man skakar på dem, och det hörs även lite då man har dem i, därför brukar jag rekomendera ljudlösa knipkulor. Kostar lite mer, men väl värt pengarna.

• Anonym (en som vet)

De funkar faktiskt. Killen sa att jag blev trängre o han kände mer under samlaget när man haft de ett tag. Så köp ett par.

• Thisisthestoryofmylife

jag hade tränat massor innan och i början av vårat förhållande och det var en klart märkbar skillnad för oss båda! och när jag slutade vart sexet helt annorlunda och lite trist.. Fast då provade vi aldrig med kulorna inne under samlaget!

• Anonym

Ååh, tack för massa bra svar! Ja, exakt vad de heter vet jag inte, men den där länken verkade ju vara precis vad jag var ute efter. Alltså ingen direkt leksak utan mer ett träningsredskap. Ska läsa på lite mer och köpa ett par nu!

Tack tack

Svar på tråden Geisha-kulor för att träna upp slidmusklerna..?