• Comedia

Lustjakt.se

Är det bara jag som tror att det seglar runt någon därifrån här i lilla sex & samlevnads forumen och postar anonymt med tips om produkter därifrån? Komplett med artikelnr och allt!

• Svar på tråden Lustjakt.se
  • Lina1979

Det gör det säkert.
    Brukar själv tipsa ibland då jag förut jobbade för ett annat företag, men bara om någon frågade.

Loke är mammas lilla mirakel!
  • Lis Alm

Jag säljer för Lustjakt och jag "seglar runt" och ger tips om någon vill ha (men med min signatur synlig). Jag hoppas givetvis att jag kan ge något bra tips om produkter till någon.
    Jag talar även om var man kan köpa om någon frågar.
    Och i och med att det är Lustjakt som jag handlar av så är det dem jag vet något om, och förelsår.
    (Hur alla andra webshoppar fungerar har jag ingen som helst aning om. Det enda man kan höra är rykten och de bygger jag inga fakta på.)

Det är ju massor av andra butkier som också anges här på forumet (både anomymt och med signatur) och många gånger är det länkar som är med i inlägget när det gäller produkter.
    Lustjakt har inga länkar direkt till produkterna så det är kanske därför man skriver artikel samt artikelnummer ,för att den som frågar lätt ska hitta produkten de talar om?.

• Lisa Larsson

Men visst står det i användaravtalet att man INTE får göra reklam för företag/produkter man själv är involverad i!?

Lis Alm skrev 2007-08-15 23:34:07 följande:

Jag säljer för Lustjakt och jag "seglar runt" och ger tips om någon vill ha (men med min signatur synlig). Jag hoppas givetvis att jag kan ge något bra tips om produkter till någon.Jag talar även om var man kan köpa om någon frågar.Och i och med att det är Lustjakt som jag handlar av så är det dem jag vet något om, och förelsår. (Hur alla andra webshoppar fungerar har jag ingen som helst aning om. Det enda man kan höra är rykten och de bygger jag inga fakta på.)Det är ju massor av andra butkier som också anges här på forumet (både anomymt och med signatur) och många gånger är det länkar som är med i inlägget när det gäller produkter.Lustjakt har inga länkar direkt till produkterna så det är kanske därför man skriver artikel samt artikelnummer ,för att den som frågar lätt ska hitta produkten de talar om?.
  • Lis Alm

Ja, det har du rätt i.
    Men när någon frågar och vill veta var man kan köpa det så anger jag givetvis det.

• Fröken Stålhand

Jag är också säljare för Lustjakt men postar aldrig anonymt. Jag har faktiskt lite samma fundering angående rekomendationerna med artikelnummer...

It´s nice to be important but it´s more important to be nice...
  • MARIA99

Själv har jag bara varit på deras homeparty´s & gillar prylarna he he & därför kan tipsa =)

• Comedia

Alltså, det jag reagerat på är att det verkar vara samma människa under nya alias hela tiden som skriver. Eller flera gånger iaf, just för att stilen att skriva varit likadan. Inget som stör mig överhuvudtaget, mer att jag fnissade åt att man försöker vara anonym men det går liksom inte...

För övrigt så är det väl bra att man kan hjälpa varrandra!

• Öyvind

Ts
    Det dräller av Mullvadar på fl som försöker att sälja sitt skit!

Svar på tråden Lustjakt.se