• Josefin02

Barnvagn typ Brio Happy??

Hej!

Vi vill ha en vagn typ Brio Happy fast Inte med svängbart handtag. Någon som har något tips på en bra vagn i denna barnvagnsdjungel??
    Sambon tyckte inte att Brio Happy lät så pålitlig eftersom spärren på det svängbara handtaget hade gått upp enligt något test vi läste häromdagen.

• Svar på tråden Barnvagn typ Brio Happy??
  • Eskobar77

De flesta affärerna pratar ofta väldigt positivt om Emmaljunga. De brukar ju dessutom lyckas bra i testerna. Jag gillar dock också Brio happy!

• Melen
    Josefin02 skrev 2007-08-15 19:02:50 följande:
    Hej!Vi vill ha en vagn typ Brio Happy fast Inte med svängbart handtag. Någon som har något tips på en bra vagn i denna barnvagnsdjungel??Sambon tyckte inte att Brio Happy lät så pålitlig eftersom spärren på det svängbara handtaget hade gått upp enligt något test vi läste häromdagen.
    Brio Happy finns ju utan svängbart handtag. Bara att välja teleskopchassit istället för compactchassit som ändå bara är tungt, otympligt och dessutom dyrare.
  • Josefin02

Jag lyckades faktiskt hitta en tråd här på familjeliv som gav min många svar angående brio happy och dess säkerhet och valmöjligheter!

Har bestämt mig för en Brio Happy med teleskopchassi.
    Grymt fint i brunt!

Svar på tråden Barnvagn typ Brio Happy??