• Fam Lycke Svedberg

Nån spådam nånstans i Örebro eller Värmland.. nån.. eller nån som känner nån..???

Letar efter en spådam, bra sådan, nånstans i Örebro och värmlandstrakten. Nån som vet??

Älskar det stora i livet - min familj! BF 26 aug!!
  • Svar på tråden Nån spådam nånstans i Örebro eller Värmland.. nån.. eller nån som känner nån..???
  • Sussie Rose

Jag har en kompis som ger konsultationer hos mig varje torsdag,jag har lokalen i Karlstad,här av dig om du är intresserad.

• MeandHim

Finns en i Filipstad som är jätteduktig. Hon har gått med han....som e på tv engelsmannen (tappat bort namnet) Hon har dock väntetider på ett år.
    Eleonore heter hon.

• Fam Lycke Svedberg
    MeandHim skrev 2007-08-15 23:13:49 följande:
    Finns en i Filipstad som är jätteduktig. Hon har gått med han....som e på tv engelsmannen (tappat bort namnet) Hon har dock väntetider på ett år.Eleonore heter hon.
    Hur mycket kostar det att spå sig där då??
  • Fam Lycke Svedberg
    MeandHim skrev 2007-08-16 20:33:00 följande:
    ...tror jag, men e ganska säker. Kan fixa numret om du e intresserad?
    Ja jättegärna! Vore jättesnällt
  • Fam Lycke Svedberg
    akin skrev 2007-08-16 21:04:16 följande:
    Här har jag varit: www.janesenergioas.com/
    okej men jag är bara intresserad av personlig kontakt med spådamer
    men tack ändå!
  • MeandHim

visst...måste ringa till min mamma bara...ska försöka komma ihåg det, ha tålamod med mig bara

• Fam Lycke Svedberg
    MeandHim skrev 2007-08-22 15:25:59 följande:
    visst...måste ringa till min mamma bara...ska försöka komma ihåg det, ha tålamod med mig bara
    Jadå ta den tid du behöver, jag har inget bråttom
  • MeandHim

Hej igen! Nu har jag fixat fram numret: 0590-10053 Men räkna som sagt med lite väntetid, hon e ganska så poppis...om hon nu inte råkat få återbud eller så.

Idag hände ännu en grej hon spått mig om, hur häftigt som helst. Hon är verkligen jätteduktig. Hon prickade in precis

Berätta gärna sen vad du tyckte om du träffar henne.

• Fam Lycke Svedberg
    MeandHim skrev 2007-08-24 13:32:44 följande:
    Hej igen! Nu har jag fixat fram numret: 0590-10053 Men räkna som sagt med lite väntetid, hon e ganska så poppis...om hon nu inte råkat få återbud eller så.Idag hände ännu en grej hon spått mig om, hur häftigt som helst. Hon är verkligen jätteduktig. Hon prickade in precis Berätta gärna sen vad du tyckte om du träffar henne.
    Tack så mycket OK ska ringa nån dag när jag har tid, tack igen för hjälpen. Ja sj.klart det kan jag göra. Låter bra att hon verkligen är duktig
    Älskar det stora i livet - min familj! Fick en tös 24 aug!
  • MeandHim

Så lite så Hoppas du tycker hon är lika duktig som jag tycker. Jag blir nästan rädd så rätt hon haft hihi.

Svar på tråden Nån spådam nånstans i Örebro eller Värmland.. nån.. eller nån som känner nån..???