Vi hade både skötbordet och spjälsängen därifrån till våran dotter (om det är samma dom har nu...vitlaserat trä, skötbordet kan göras om till byrå och hyllor). Vi har inget att klaga på, det har fungerat jättebra och kan inte påstå att det varit rangligt eller ostabilt. Har haft andra saker därifrån som kanske inte varit någn höjar kvalité...oftast klarar ju inte deras möbler att flyttas för många gånger för då blir dom alltid rangliga..men det tycker jag ikeas saker oxå kan bli. Nu använder vi skötbordet som byrå och hyllor till våran dotter och sänngen är nermonterad..men det ska snart sättas ihop igen när syskonet kommer i November och man hoppas ju då att det inte är något som går sönder, men det tror jag inte. Enda nackdelen är att det är bredare bäddmått till sängen än tex ikeas sängar, vilket gjorde att deras spjälskydd inte räckte hela vägen runt på sängen, och den är ganska bred och tar lite mer plats än tex ikeas-gulliver säng.
Men jag var iallafall nöjd med det...tycker att det är en fin möbel oxå. Lycka till med shoppingen