• Livshlädje

Vilken Molly Mus-bok är bäst?

Ja, vad tycker du..? Och vad tycker ditt/dina barn?

Mamma med stort M till Skrutt, 11 mån
  • Svar på tråden Vilken Molly Mus-bok är bäst?
  • Livshlädje

Ah, jag gissar att de är lika bra allihop, men hoppades få lite guidning ändå..

Ordboken har vi, det har varit vår inträdesbiljett till Mollys skojiga värld! Tänkte shoppa några fler Molly- böcker till Skrutts ettårsdag som närmar sig med stormsteg!

• myskatt

Tilde har fyra stycken:

Molly året runt
    Full fart Molly
    Var är Panda, Molly
    Molly firar jul

Hennes favvo är Molly året runt, är nog den största favoriten av alla böckerna just nu. Dels för att hon kan säga "hoho" till ugglorna och dra i hjulet själv för att få fram olika saker.

Mullig mamma till ~ Tilde ~ 051202
  • myskatt
    ballerinamuffins skrev 2007-08-16 19:22:39 följande:
    var köper man molly mus böcker och hur mycket kostar dom, kan man ge de till pojkar?
    Kan man ge dem till pojkar? Man kan väll ge pojkar vilka böcker som hellst!

En ettåring har knappast blivit påverkad att gilla bara "pojk" saker så att de bryr sig om Molly är en tjejmus eller inte. Finns flera karaktärer i böckerna som är av manligt kön, tex Emil ekorre som kan uppväga det faktum att Molly bakar, städar och dansar balett .
    Mullig mamma till ~ Tilde ~ 051202
  • humma

Våra favorit Molly är :
    Molly hittar en skatt och Full fart Molly!

• Livshlädje

Åh, tack för bra tips! Jag beställde Kul med Molly och Var är Mollys vänner? igår och hoppas att det går hem, men jag ska komma ihåg era tips tills nästa bokinköp är aktuellt!

• S0lstråle

Nu har du redan bestämt dig ... Men iaf: Min son ÄlSKAR "Vad kör Molly?". Han är fullkomligt fordonstokig, så den passar fint!

• Tex mamma

var är Mollys vänner är storfavoriten här. var bor Molly kommer näst...

de billigaste vi hittade var adlibris...

Svar på tråden Vilken Molly Mus-bok är bäst?