• Mollymajs

Förvaringsnät till badleksaker?

Är det någon som vet vart man kan köpa som ett nät att sätta på kaklet vid ex badkaret där man kan lägga leksaker odyl? Nu står de mest uppradade längskanten och halkar i så fort man duschar. Blir ju inte heller mindre leksaker utan fler och fler. Eller någon som har annat tips på förvaring?

• Svar på tråden Förvaringsnät till badleksaker?
  • Cookie

IKEA! En sån där nättub med hål i. Man hänger den i duschstången helt enkelt.

• Micke

säljs väl lite varstans. Den vi har köptes för några tior på biltema av alla ställen.

• Mollymajs

Inte en sån tub man kan hänga upp utan det är nästan som en tvättpåse kan man säga fast med sugproppar på som man kan fästa i kaklet.

• Micke
    Mollymajs skrev 2007-08-16 18:17:14 följande:
    Inte en sån tub man kan hänga upp utan det är nästan som en tvättpåse kan man säga fast med sugproppar på som man kan fästa i kaklet.
    Precis en sådan jag menade. Föreställer en groda som har en sugkopp på baksidan, och sedan ett "tvättnät" under.
  • eriXa

www.1klass.se finns det en pelikan med ett nät under så man stoppar badleksakerna in i pelikanens mun så de hamnar i nätet. Jättesöt! Kostar 199 men det är fraktfritt därifrån.

Idag var jag och köpte en billigare modell på Biltema i form av en groda med en nätpåse på magen. kostade 39 kr så den får duga tills vidare.. =)

• Mollymajs

Kollade på Biltemas sida och där fanns. Synd bara att vi inget sånt har i Kalmar men ska letavidare. Vi har ju Clace Ohlsson och Jula så nån av de kasnek har. tack för tipset.
    www.biltema.se/

• Mollymajs

Va just den ja såg på deras hemsida. Gick inte o länka men en grön groda va det

Micke skrev 2007-08-16 18:20:32 följande:
    Precis en sådan jag menade. Föreställer en groda som har en sugkopp på baksidan, och sedan ett "tvättnät" under.
  • Laddad

Var på biltemas hemsida hittar jag nätet?

• tildasmami

Biltema har en som ser ut som en groda! Jättesöt...

Svar på tråden Förvaringsnät till badleksaker?