• flippertjejen

tips på bus inför bröllop?

Våra kompisar gifter sig i helgen och vi har fått nyckeln till deras lägenhet. Kompisarna är bortresta till och med söndag så vi har fritt fram att göra hyss men vi har idétorka. Tipsa oss gärna vad man kan hitta på för småbus typ byta salt och socker, brödsmulor i sängen...

• Svar på tråden tips på bus inför bröllop?
  • Rickeby

*Göm en alarmklocka på ett bra ställe och ställ den på klockan 05:00.

• Jag så klart
    Rickeby skrev 2007-08-16 21:06:54 följande:
    *Göm en alarmklocka på ett bra ställe och ställ den på klockan 05:00.
    Ha ha eller flera å ställ dom med 10 minuters mellanrum
  • Birry

Ta ur alla glödlampor o göm dem, om det är så att de kommer hem när det är mörkt... Passar i så fall finfint ihop med att möblera om "lite lätt" så att de blir helvilsna...

• Trolltoka

Minns när vi kom hem efter att min mor fyllde 40. Hennes bästa väninna hade varit hus/blom/kattvakt. När vi kom hem så var stereon på högsta volym, vinglas stod lite här å var å ölburkar etc... Lite girlanger (stavning?) chips å salta pinnar. Såg ut som om det hade varit värsta brakfesten. Min mor vek sig dubbel av skratt, eftersom hon förstod att dom hade jävlats med henne bara. (Stereon som poppade för fullt fick hon av dom i present, så den hade hon aldrig sett förut) Misstänkte att det var något lurt redan när vi kom på gården, där det satt en hemmagjord dansk flagga på en lång stör och en skylt där det stod ***** 40 år och en gammal bild på henne.

(¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?. Novah 13/3-07.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?.¸.?°´¯)
  • maariah

När mina föräldrar gifte sig så hade dom lagt sådana där torra ärtor under deras madrasser, dom hade såna där tunna madrasser....!

• Thursday

Mitt tips - låt bli. Vet folk som i princip brutit ihop och storgråtit efter sånt. Är det roligt...?

• flippertjejen

Tack för tipsen! Fortsätt att spåna på

Det är ingen fara för att de inte tar det på rätt sätt. De hade absolut fixat hyss hos oss om de hade haft tillgång till vår nyckel innan bröllopet.

• Rickeby
    Thursday skrev 2007-08-16 21:18:43 följande:
    Mitt tips - låt bli. Vet folk som i princip brutit ihop och storgråtit efter sånt. Är det roligt...?
    Va. lite humor får man väl ha! Annars får man väl vänligt men bestämt säga till den man ger nycklarna till att man inte vill ha ngt bus...eller hålla sig hemma helt enkelt.
Svar på tråden tips på bus inför bröllop?