• mommi75

Känner mig iaktagen här i mitt hem.........

Har kännt såhär förut i en annan lägenhet vi bodde i också,då fick jag hjälp. Nu har det börjat igen,när jag sitter vid datan på kvällarna så kan jag få en sval fläkt som paserar förbi och sen känner jag mig så himlans iaktagen.Känns inte som att det skulle vara negativ energi utan mer som om det bara är någon här med mig,vill ju såklart kunna lista ut vem det kan vara.

Är ganska nyinflyttad i denna lägenhet och när min dotter va ute med en kompis så sa denna kompis att : Jaha,bor ni i den där lägenheten,där bodde det en pojke som hette Felix som dog!!!

Undrar om det är den killen eller om det är någon annan på besök. Skulle hoppas på min farfar eller min lilla dotter som gick bort för 12 år sedan.

Lite läskigt detta.

Någon mer som kännt såhär????

• Svar på tråden Känner mig iaktagen här i mitt hem.........
  • jeno1975

Mmmmm Vi har bott i vårt radhus sedan junli-01. Varje kväll när jag släcker på nedre våningen å ska gå upp så känns det som om någon iaktar mig nerifrån.... Vågar inte vända mig om. Vi har ett slags förråds utrymme under trappan och dit in har vi en vanlig dörr. Ända sen vi flyttade in så är den dörren ALLTID på glänt. Det tog ett tag innan jag pratade om min man om detta (han e anti "spöken") men när jag väl gjorde det så visade det sig att han oxå tänkt på den dörren.... läskigt

• jeno1975

Var hos en tjej för ett tag sen som gav mig mental vägledning och då visade det sig att min mormor e med mig och stöttar mig i mitt liv....

• inoka

Varför hittade jag denna tråden nu när jag ska lägga mej? *S*

• mommi75

Jag vill så gärna tro att det är som jag sa , min farfar eller dotter.

HUUUUAAAA......nu när jag sitter här så nästan kan jag se och känna någon snett bakom mig!!! Kollar men ingen där.Fy fasen

• jeno1975

Jag kan känna det om jag tänker på det . Då går det rysningar genom hela min rygg å ut på armarna...
    När min man är hemma känner jag mig trygg å lugn men om han skulle vart iväg nånstans då skulle jag lätt jaga upp mig för minsta lilla....

• mommi75

Sitter själv med 3 barn!!!!!!!

• mommi75

Det finns ingen som kan lixom hjälpa mig lite nu???

• TriBelle

hej hej.
    min mamma har en tjej som bor i hennes lägenhet.

jag minns första gången jag märkte av henne, och det va när jag och min mamma satt framför tv och kollade på film.
    och i ögonvrån så såg jag en tjej lixom stack ut sitt huvud från köket. jag hoppade till och berättade för mamma vad jag sett.
    och då svarade hon att hon alltså inte var ensam om att ha sett henne.

i början var jag rädd för henne, visste ju lixom inte varför hon va där lr vad hon ville.
    men tillslut efter många möten så bestämde jag mig för att kalla henne Madeleine.

då blev allt plötsligt mycke bättre,
    jag va inte rädd för henne alls.
    som tex när jag vaknade en gång mitt i natten av att något hade slagit i backen lr liknande, men när jag satte mig upp i rummet och kollade runt så va det helt orört. gick ner en våning och kollade vardagsrummet och köket och upptäckte att 3 skåpsluckor va öppna, visst det kan vart någon som glömt att stänga, men det är osannoligt i min familj. min mamma e typ perfektionist.

jag stängde luckorna och gick upp för trappan.
    kände mig väldigt iaktagen och sa lite högt,

håll käft madeleine.

sen sov jag hela natten.

efter att jag döpte henne så kunde jag själv försöka fundera ut vad hon ville och så vidare å då kändes hon harmlös,

hon bor kvar hemma hos mamma än i dag.
    man känner henne när hon e i närheten.

• TriBelle

ursäkta om jag skrivit lite hipp som happ. mina ögon e väldigt trötta

• mommi75

Men hur ska man veta vad dom/den vill då ?

Svar på tråden Känner mig iaktagen här i mitt hem.........